
WhatsApp започинає показувати рекламу. У понеділок Meta повідомила, що тепер надасть можливість підприємствам розміщувати рекламу через функцію статусу, яка схожа на історії.
Функція статусу доступна в розділі “Оновлення” WhatsApp і дозволяє користувачам ділитися текстовими повідомленнями, фотографіями, голосовими нотатками або відео, які зникають через певний час. Тепер, окрім оновлень від друзів або родичів, ви також можете зустріти спонсорований контент.
Meta повідомила, що реклама буде адаптована до ваших інтересів на основі “обмеженої” інформації, такої як країна або місто, мова, канали, які ви обираєте, а також способи вашої взаємодії з рекламою на платформі. Ви зможете змінити свої рекламні налаштування через Центр облікових записів Meta, якщо ви приєдналися до цього хабу.
“Ми вже давно обговорюємо наші плани створити бізнес, який не перериватиме ваші особисті чати, і вважаємо, що вкладка Оновлення є правильним місцем для розгортання цих нових функцій,” — йдеться в повідомленні Meta. Компанія також зазначила, що “ніколи не продаватиме і не ділитиметься вашими номерами телефонів з рекламодавцями” і не використовуватиме ваші повідомлення, дзвінки чи групи для формування реклами.
Це не єдине нововведення, яке Meta впроваджує у WhatsApp. Компанія також почне показувати просувані канали, коли ви натискаєте кнопку Дослідження для пошуку нових каналів, на які хочете підписатися. Також буде можливість підписатися на канали, щоб “отримувати ексклюзивні оновлення”.