Спостерігач закликає Microsoft змінити рекламу свого Copilot

Microsoft отримала критику від контролюючого органу за рекламу свого Copilot, зокрема за заяви про продуктивність та неоднозначне використання бренду. Національний рекламний підрозділ BBB (NAD) проаналізував рекламні матеріали компанії і рекомендував змінити або припинити заяви щодо продуктивності Microsoft 365 Copilot, а також чіткіше розкрити обмеження функції Business Chat.

Компанія стверджує, що Copilot приносить бізнесам переваги в продуктивності та поверненні інвестицій (ROI), наводячи дані, що “67%, 70% та 75% користувачів вважають, що стали більш продуктивними” після використання Copilot. Як зазначає NAD у своєму висновку, хоча дослідження показує сприйняття продуктивності, воно не підтверджує об’єктивні дані, на основі яких зроблено заяву. Тому NAD рекомендує припинити або змінити цю заяву, щоб пояснити її підстави.

Окрім цього, NAD вважає, що користувачі Copilot можуть не розуміти різниці між різними продуктами через широке використання бренду Copilot — зокрема, в Business Chat. За результатами розслідування, NAD дійшов висновку, що споживачі не обов’язково усвідомлюють ці відмінності. Тому, організація рекомендує Microsoft “змінити свою рекламу, щоб чітко та помітно повідомити про будь-які суттєві обмеження, пов’язані з тим, як Business Chat допомагає користувачам”.

У Microsoft вже давно існують проблеми з брендингом Copilot. Цьогоріч компанія перезапустила свій Copilot для бізнесу з безкоштовним AI-чатом та системою оплати по факту використання, намагаючись спростити брендинг. Тепер він відомий як Microsoft 365 Copilot Chat, раніше називався Bing Chat Enterprise, перш ніж Microsoft знову змінила його назву на просто Copilot. У всьому цьому перепризначенні Business Chat, який спочатку був чат-ботом у Teams, став Business Chat для Microsoft 365 Copilot.

Microsoft заявила, що не згодна з висновками NAD, але “слідуватиме рекомендаціям NAD щодо уточнення своїх заяв”. Це може свідчити про те, що бренд Copilot стане зрозумілішим у майбутньому.

  • Аватар

    Савчук Анастасія

    Related Posts

    Чотириденні розпродажі на Amazon Prime Day цього року

    Amazon оголосила дати проведення свого щорічного розпродажу Prime Day, який триватиме набагато довше, ніж зазвичай. Акція розпочнеться у вівторок, 8 липня, о 3:00 за східним часом і триватиме до суботи,…

    OpenAI отримала контракт на 200 мільйонів доларів США від Міноборони

    OpenAI отримала контракт з Пентагоном на 200 мільйонів доларів. Міністерство оборони США оголосило про укладення угоди з OpenAI, яка має на меті впровадження нових інструментів штучного інтелекту, у тому числі…

    You Missed

    Google закриває Android Instant Apps через низьку популярність

    Google закриває Android Instant Apps через низьку популярність

    Чотириденні розпродажі на Amazon Prime Day цього року

    Чотириденні розпродажі на Amazon Prime Day цього року

    OpenAI отримала контракт на 200 мільйонів доларів США від Міноборони

    OpenAI отримала контракт на 200 мільйонів доларів США від Міноборони

    Штучний інтелект Gemini від Google підсумує PDF-файли при їх відкритті

    Штучний інтелект Gemini від Google підсумує PDF-файли при їх відкритті

    Спостерігач закликає Microsoft змінити рекламу свого Copilot

    Спостерігач закликає Microsoft змінити рекламу свого Copilot

    Які фактори сприяють зростанню індустрії відеоігор у Китаї?

    Які фактори сприяють зростанню індустрії відеоігор у Китаї?