
Microsoft отримала критику від контролюючого органу за рекламу свого Copilot, зокрема за заяви про продуктивність та неоднозначне використання бренду. Національний рекламний підрозділ BBB (NAD) проаналізував рекламні матеріали компанії і рекомендував змінити або припинити заяви щодо продуктивності Microsoft 365 Copilot, а також чіткіше розкрити обмеження функції Business Chat.
Компанія стверджує, що Copilot приносить бізнесам переваги в продуктивності та поверненні інвестицій (ROI), наводячи дані, що “67%, 70% та 75% користувачів вважають, що стали більш продуктивними” після використання Copilot. Як зазначає NAD у своєму висновку, хоча дослідження показує сприйняття продуктивності, воно не підтверджує об’єктивні дані, на основі яких зроблено заяву. Тому NAD рекомендує припинити або змінити цю заяву, щоб пояснити її підстави.
Окрім цього, NAD вважає, що користувачі Copilot можуть не розуміти різниці між різними продуктами через широке використання бренду Copilot — зокрема, в Business Chat. За результатами розслідування, NAD дійшов висновку, що споживачі не обов’язково усвідомлюють ці відмінності. Тому, організація рекомендує Microsoft “змінити свою рекламу, щоб чітко та помітно повідомити про будь-які суттєві обмеження, пов’язані з тим, як Business Chat допомагає користувачам”.
У Microsoft вже давно існують проблеми з брендингом Copilot. Цьогоріч компанія перезапустила свій Copilot для бізнесу з безкоштовним AI-чатом та системою оплати по факту використання, намагаючись спростити брендинг. Тепер він відомий як Microsoft 365 Copilot Chat, раніше називався Bing Chat Enterprise, перш ніж Microsoft знову змінила його назву на просто Copilot. У всьому цьому перепризначенні Business Chat, який спочатку був чат-ботом у Teams, став Business Chat для Microsoft 365 Copilot.
Microsoft заявила, що не згодна з висновками NAD, але “слідуватиме рекомендаціям NAD щодо уточнення своїх заяв”. Це може свідчити про те, що бренд Copilot стане зрозумілішим у майбутньому.