
У той час, як різні великі компанії в ігровій індустрії сподіваються на збільшення цін на нові ігри до $100, студія FutureLab, яка створила популярний симулятор PowerWash, вирішила не слідувати цим тенденціям. Вони оголосили, що ціна продовження гри, PowerWash Simulator 2, залишиться на рівні $24,99.
FutureLab зазначила ціну в новому грайливому трейлері, де демонструються всі нововведення другої частини. У відео згадують відому фразу про “зміну фінансового клімату” та додають: “Очистіть бруд, а не свій гаманець”.
Рішення залишити ціну незмінною було пояснено вдячністю фанатам. До березня 2025 року PowerWash Simulator здобула понад 17 мільйонів гравців, що є досить вражаючим результатом, на який можуть тільки сподіватися деякі дорогі AAA-і го́ри.
“Ми надзвичайно раді, що наш спокійний хіт знайшов відгук у серцях понад 17 мільйонів гравців, і вся наша команда була щиро зворушена реакцією на оригінальну гру та DLC. Тому ми вирішили зберегти ціну на наше продовження на тому ж рівні, без намірів її підвищувати в майбутньому, як невелику подяку всім нашим гравцям”, — йдеться в повідомленні компанії.
Підхід FutureLab виглядає швидше як виняток, адже більшість розробників прагнуть підвищити ціни на свої ігри. Наприклад, Microsoft у червні планувала встановити ціну на The Outer Worlds 2 у $80, але швидко змінила думку через негативну реакцію ігрової спільноти.
У той же час Nintendo не враховує незадоволення фанатів: за стандартну цифрову версію Mario Kart World для Switch 2 компанія просить $79, а фізичною — $89. Ще одна гра японської компанії, Donkey Kong Bananza, також коштуватиме $79 за фізичне видання, тоді як цифрова версія обійдеться у $69. Разом з тим, Electronic Arts заявила, що наразі не планує підвищувати ціни на свої ігри.
Рекомендуємо ознайомитися з матеріалом про причини підвищення вартості ігор та про те, що робити, якщо ціни на ігри зростуть до $80-100, що може стати новим стандартом.