
У березні компанія Apple оголосила про затримку оновленої версії Siri, зазначивши, що «потрібно більше часу для реалізації» обіцяних функцій. На заході WWDC цього тижня старший віце-президент з програмного забезпечення Крейг Федерігі та старший віце-президент з маркетингу Грег Йозвяк розповіли більше про причини затримки у інтерв’ю Жоанні Стерн з Wall Street Journal.
У рамках своїх перших анонсів щодо Apple Intelligence на WWDC 2024 Apple зазначила, що вдосконалена Siri матиме здатність розуміти ваш особистий контекст і виконувати дії за вас у додатках. Хоча компанія продемонструвала реальне програмне забезпечення на виставці, Федерігі зазначив, що Siri “не відповідала вимогам у плані якості”. Apple прагнула зробити її «дуже надійною», але не вдалося досягти необхідної надійності в заплановані терміни.
«Ми не хочемо розчаровувати наших клієнтів», – сказав Йозвяк. «Ми ніколи цього не робимо. Проте було б ще більш розчаровувально випустити продукт, який не відповідає нашим стандартам якості і має прийнятний рівень помилок. Тому ми прийняли найкраще рішення, яке могли. Я б зробив це знову».
Стерн запитала, чому, маючи всі свої ресурси, Apple не змогла досягти успіху. Федерігі відповів: «Коли мова йде про автоматизацію можливостей на пристроях у надійний спосіб, ніхто не робить це дійсно добре зараз. Ми хотіли бути першими. Ми хотіли зробити це найкраще». Попри те що у компанії були «обнадійливі перші результати та робочі версії», команда зрозуміла, що «це просто недостатньо надійно, щоб стати продуктом Apple».