
Elden Ring перетворюється на фільм в рамках живого екшену за підтримки видавця Bandai Namco.
Відомий екшен RPG з відкритим світом від FromSoftware буде екранізовано у співпраці із сценаристом і режисером Алексом Гарлендом, а також незалежною продакшн-компанією A24.
Гарленд відомий своїми роботами у кіно, такими як «Експеримент» (Ex Machina), «Війна» (Warfare), «28 днів потому» та багатьох інших.
Компанія A24 зарекомендувала себе як незалежний лідер, випустивши ряд успішних фільмів, серед яких «Спадщина» (Hereditary), «Серед літа» (Midsummer), «Минулі життя» (Past Lives), «Все всюди і одразу» (Everything Everywhere All At Once), «Місячне світло» (Moonlight) та «Нерозрізані коштовності» (Uncut Gems).
Це не перший випадок, коли A24 займається екранізацією відеоігор; компанія вже співпрацювала з Kojima Productions над створенням фільму за мотиваціями «Death Stranding».
Elden Ring приєднується до зростаючого списку трансмедійних проєктів
Elden Ring розійшлася тиражем понад 30 мільйонів примірників по всьому світу з моменту свого виходу у лютому 2022 року. FromSoftware продовжила підтримку гри запуском масштабного розширення під назвою Shadow of the Erdtree. Студія зараз готується до випуску повноцінного мультиплеєрного спін-офу під назвою Elden Ring Nightreign, який заплановано на 30 травня 2025 року.
З огляду на популярність Elden Ring, не дивно, що Bandai Namco шукає можливості за межами сфери відеоігор.
Трансмедійні проекти стали надзвичайно успішними в останні роки, коли студії та видавці намагаються розширити вплив великих франшиз, перетворюючи їх на різноманітні медіаформати.
Серед адаптованих у кіно та телебачення проектів – «The Last of Us», «Fallout», «Cyberpunk», «Супер Mario Брати», «Minecraft» та «Sonic the Hedgehog», які часто залучають нових гравців до своїх відеоігрових версій, приносячи значні прибутки в прокаті.