Nike повертається на Amazon після шестирічної перерви

Після шести років відсутності Nike незабаром знову почне реалізацію своїх товарів безпосередньо на Amazon, раніше припинивши продажі в 2019 році, щоб зосередитись на самостійному розвитку. Одночасно компанія, за інформацією джерел, планує підвищити ціни майже на всі свої кросівки та інший одяг у зв’язку з недавніми тарифами в США.

Nike припинила продажі через Amazon після всього двох років співпраці, пояснивши своє рішення неможливістю платформи боротися з контрафактом та неавторизованими продавцями. Важливим аспектом було також прагнення створити власні канали продажів через додаток та вебсайт Nike, що змусило компанію зменшити кількість інших роздрібних партнерів у той самий період.

Продукція Nike продовжувала з’являтися на Amazon протягом цих років, але лише у продажу від третіх осіб на платформі. Згідно з інформацією, ці продавці отримали вказівку до 19 липня припинити реалізацію певних товарів Nike.

Представник Amazon Меган Лагесс повідомила, що “хоча незалежні продавці протягом багатьох років пропонували деякі товари Nike у нашому магазині, Amazon незабаром почне безпосередньо постачати значно ширший асортимент продукції Nike для розширення вибору для американських споживачів. Ми цінуємо незалежних продавців і надаємо тривалий період часу для залишку надлишкової продукції цього обмеженого числа продавців”.

Стратегії прямого продажу Nike, здавалося, добре спрацювали під час пандемії COVID-19, коли різко зросло онлайн-шопінг, але з того часу почалися проблеми. У 2023 році компанія почала відновлювати свої відносини з ритейлерами, такими як Foot Locker та Macy’s. Новий CEO Елліот Хілл, який обійняв цю посаду в жовтні 2024 року, зробив відновлення оптового бізнесу Nike одним із ключових напрямків планів компанії.

За повідомленнями CNBC, Nike також має намір підвищити ціни на свої товари з 1 червня, ймовірно, у відповідь на тарифи в США. Ціни на дорослий одяг і взуття, які коштують більше 100 доларів, зростуть на 2 до 10 доларів, тоді як на дешевші товари та дитячі продукти підвищення цін не поширюється. Nike також не підвищить ціну на свої кросівки Air Force 1 за 115 доларів та деякі елементи одягу під брендом Jordan.

  • Аватар

    Савчук Анастасія

    Related Posts

    iFixit стверджує, що полагодити Switch 2 важче, ніж оригінал

    Nintendo продовжує використовувати триточкові гвинти, які компанія застосовує для складання своїх консолей та портативних пристроїв протягом десятиліть. У Switch 2 багато з них приховані за стікерами, які псуються під час…

    Google Gemini тепер може виконувати заплановані завдання, ніби помічник

    Google робить ще один крок у напрямку покращення свого помічника Gemini. Вона запроваджує нову функцію “заплановані дії”, яка доступна абонентам AI Pro та AI Ultra. Ця можливість дозволяє користувачам просити…

    You Missed

    iFixit стверджує, що полагодити Switch 2 важче, ніж оригінал

    iFixit стверджує, що полагодити Switch 2 важче, ніж оригінал

    Google Gemini тепер може виконувати заплановані завдання, ніби помічник

    Google Gemini тепер може виконувати заплановані завдання, ніби помічник

    Nintendo роз’яснює причини, чому нова гра не отримала назву Mario Kart 9

    Nintendo роз’яснює причини, чому нова гра не отримала назву Mario Kart 9

    Xiaomi SU7 стикається з проблемами якості, деякі власники подали до суду на компанію

    Xiaomi SU7 стикається з проблемами якості, деякі власники подали до суду на компанію

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    У 2026 році вийде стратегія в реальному часі за мотивами Гри престолів

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників

    Шуhei Йошіда застерігає, що підпискові сервіси можуть стати “небезпечною” справою для розробників