Nike повертається на Amazon після шестирічної перерви

Після шести років відсутності Nike незабаром знову почне реалізацію своїх товарів безпосередньо на Amazon, раніше припинивши продажі в 2019 році, щоб зосередитись на самостійному розвитку. Одночасно компанія, за інформацією джерел, планує підвищити ціни майже на всі свої кросівки та інший одяг у зв’язку з недавніми тарифами в США.

Nike припинила продажі через Amazon після всього двох років співпраці, пояснивши своє рішення неможливістю платформи боротися з контрафактом та неавторизованими продавцями. Важливим аспектом було також прагнення створити власні канали продажів через додаток та вебсайт Nike, що змусило компанію зменшити кількість інших роздрібних партнерів у той самий період.

Продукція Nike продовжувала з’являтися на Amazon протягом цих років, але лише у продажу від третіх осіб на платформі. Згідно з інформацією, ці продавці отримали вказівку до 19 липня припинити реалізацію певних товарів Nike.

Представник Amazon Меган Лагесс повідомила, що “хоча незалежні продавці протягом багатьох років пропонували деякі товари Nike у нашому магазині, Amazon незабаром почне безпосередньо постачати значно ширший асортимент продукції Nike для розширення вибору для американських споживачів. Ми цінуємо незалежних продавців і надаємо тривалий період часу для залишку надлишкової продукції цього обмеженого числа продавців”.

Стратегії прямого продажу Nike, здавалося, добре спрацювали під час пандемії COVID-19, коли різко зросло онлайн-шопінг, але з того часу почалися проблеми. У 2023 році компанія почала відновлювати свої відносини з ритейлерами, такими як Foot Locker та Macy’s. Новий CEO Елліот Хілл, який обійняв цю посаду в жовтні 2024 року, зробив відновлення оптового бізнесу Nike одним із ключових напрямків планів компанії.

За повідомленнями CNBC, Nike також має намір підвищити ціни на свої товари з 1 червня, ймовірно, у відповідь на тарифи в США. Ціни на дорослий одяг і взуття, які коштують більше 100 доларів, зростуть на 2 до 10 доларів, тоді як на дешевші товари та дитячі продукти підвищення цін не поширюється. Nike також не підвищить ціну на свої кросівки Air Force 1 за 115 доларів та деякі елементи одягу під брендом Jordan.

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Lovense повідомили про витік електронних адрес користувачів у додатку для іграшок і не усунули проблему

    Ураза безпеки в Lovense: несправний захист користувачів Виробник інтернет-підключених секс-іграшок Lovense залишив електронні адреси своїх користувачів без захисту протягом декількох місяців, навіть після того, як виявив вразливість. Дослідник безпеки на…

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    YouTube тепер дозволяє повну монетизацію відео, в яких в перші сім секунд присутня сильна ненормативна лексика (наприклад, слово “чорт”), відповідно до заяви Коннора Каванаха, голови політики монетизації YouTube. Раніше такі…

    You Missed

    Lovense повідомили про витік електронних адрес користувачів у додатку для іграшок і не усунули проблему

    Lovense повідомили про витік електронних адрес користувачів у додатку для іграшок і не усунули проблему

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2

    Pixel 10 від Google, мабуть, отримає підтримку магнітної зарядки Qi2