
Grammarly планує розширити свої горизонти в сфері продуктивності, придбавши компанію Superhuman, що спеціалізується на електронній пошті. Це рішення логічне, оскільки електронна пошта вже є головним застосуванням Grammarly для професіоналів, з чим пов’язано більше 50 мільйонів листів, що редагуються щотижня з використанням сервісу.
### Більш амбітні цілі
Відповідно до заяви компанії, Grammarly має більш глобальні амбіції, які зосереджені на розвитку штучного інтелекту, зокрема, на AI-агентах.
### Стратегія розвитку
“Grammarly стає платформою для продуктивності, що об’єднує різні додатки та агентів, прагнучи стати багатопродуктовою компанією з сотнями інтелектуальних агентів, що виконують конкретні завдання”, — зазначає компанія. “Електронна пошта є ідеальним середовищем для такої багатогранної допомоги, адже професіонали проводять більше трьох годин на день в своїх поштових скриньках, а електронна пошта залишається основою будь-якого пакету продуктивності”.
Згідно з інформацією від компанії, це стане “платформою майбутнього”, яка дозволить користувачам працювати з кількома агентами одночасно, такими як комунікаційний агент, агент з продажу, служба підтримки та маркетинговий агент, які допоможуть у написанні мемо для клієнтів. Проте справжнім випробуванням буде те, наскільки ці плани реалізуються на практиці, а також чи зможе Grammarly конкурувати з інструментами таких гігантів, як OpenAI та Google, які також прагнуть до розробки агентивних рішень.
### Нещодавні придбання
Нагадаємо, що минулого року Grammarly придбала стартап Coda, а співзасновник і CEO Coda Шишир Мехротра став генеральним директором об’єднаної компанії.