Delta Air Lines впроваджує штучний інтелект для визначення максимальної ціни, яку ви готові заплатити

Delta Air Lines впроваджує динамічне ціноутворення на базі штучного інтелекту, яке визначає максимально можливу для оплати вартість квитків для кожного окремого пасажира. У коментарях, які були представлені під час останнього звіту про фінансові результати компанії, голова Delta Глен Хауенштейн зазначив, що після успішного тестування цієї технології минулого року компанія планує повністю залишити статичні ціни на квитки.

Індивідуальне ціноутворення

«Ми будемо пропонувати ціну, яка буде доступна на конкретному рейсі в конкретний час для вас, індивідуально», — заявив Хауенштейн, вказуючи на те, що тестування розпочиналося лише на 1% квитків. Наразі Delta використовує штучний інтелект для формування 3% цін на квитки, але має намір підвищити цей показник до 20% до кінця року. «Ми знаходимося на стадії активного тестування. Нам подобається те, що ми спостерігаємо, і ми продовжуємо розширювати це впровадження», — додав він.

Активне впровадження нових технологій

Хоча персоналізоване ціноутворення не є новим явищем для авіакомпаній, Delta є особливо відкритою у впровадженні цієї практики. Хауенштейн також зазначив, що система цін за допомогою штучного інтелекту є «повною реінженерією процесу ціноутворення», а її впровадження — «багаторічний і багатоступеневий процес». Він підкреслив, що Delta задоволена початковими фінансовими результатами, але попередив, що використання цін на основі штучного інтелекту необхідно контролювати, щоб уникнути небезпечних ситуацій.

Технології на базі AI

Технології персоналізованого ціноутворення Delta були розроблені компанією Fetcherr, що співпрацює з такими авіалініями, як Virgin Atlantic, Azul, WestJet та Viva Aerobus. У випадку Delta, штучний інтелект виступає в ролі «супер аналітика», який працює цілодобово, визначаючи кастомізовані ціни на квитки в режимі реального часу для конкретних рейсів.

Необхідність контролю за ціноутворенням

Авіакомпанії роками змінюють ціни на квитки в залежності від різних факторів, таких як термінове бронювання, обране онлайн-сервіс або навіть веб-браузер, у якому виконується бронювання. Delta не є винятком, проте нова система цін на базі штучного інтелекту може підсилити цей підхід.

Delta стикалася з критикою за те, що встановлює різні ціни для різних груп пасажирів, зокрема, скасувавши рішення про вищі ціни для індивідуальних мандрівників у травні. Існують побоювання експертів щодо конфіденційності при використанні AI для визначення цін на основі даних про клієнтів.

Занепокоєння щодо конфіденційності

«Вони намагаються зазирнути у свідомість людей, щоб зрозуміти, скільки вони готові заплатити», — зазначив Джастін Клокзко з організації Consumer Watchdog. Сенатор Аризони Рубен Гальєго назвав це «передбачуваним ціноутворенням», метою якого є «виштовхувати з вас кожну копійку».

  • Савчук Анастасія

    Related Posts

    Meta має труднощі з контролем своїх чат-ботів на основі штучного інтелекту

    Meta внесла зміни до правил роботи своїх чат-ботів через два тижні після того, як розслідування виявило тривожні аспекти їх взаємодії з неповнолітніми. Тепер компанія повідомила, що її чат-боти навчаються не…

    Google інвестує $1,5 млн у навчальний проєкт “Мрія” для України

    Компанія Google оголосила про виділення фінансування у розмірі 1,5 мільйона доларів на підтримку українського освітнього проєкту “Мрія”. Ці кошти будуть спрямовані на впровадження екосистеми в школах по всій Україні, пілотний…

    You Missed

    Meta має труднощі з контролем своїх чат-ботів на основі штучного інтелекту

    Meta має труднощі з контролем своїх чат-ботів на основі штучного інтелекту

    Apple знову вводить моніторинг рівня кисню в крові у нові моделі Apple Watch

    Apple знову вводить моніторинг рівня кисню в крові у нові моделі Apple Watch

    Звільнення в Cloud Chamber, MS на Gamescom: Оновлення 19

    Звільнення в Cloud Chamber, MS на Gamescom: Оновлення 19

    Google інвестує $1,5 млн у навчальний проєкт “Мрія” для України

    Google інвестує $1,5 млн у навчальний проєкт “Мрія” для України

    Xiaomi підтверджує, що їхні електромобілі з’являться в Європі у 2027 році

    Xiaomi підтверджує, що їхні електромобілі з’являться в Європі у 2027 році

    Zopa навчатиме працівників новим навичкам у епоху GenAI

    Zopa навчатиме працівників новим навичкам у епоху GenAI