Бренд CMF, що належить компанії Nothing, переходить на статус самостійної дочірньої фірми. Відповідно до інформації, що надійшла з TechCrunch, новий головний офіс з виробництвом і дослідженнями буде розташований в Індії.
Партнерство з індійським ODM Optiemus передбачає створення спільного підприємства для виробничої діяльності. Хоча деталі угоди не розголошуються, стартап планує вкласти понад 100 мільйонів доларів протягом наступних трьох років, що дозволить створити близько 1800 нових робочих місць.
Індія є одним з ключових ринків для бюджетних смартфонів і техніки, на чому спеціалізується бренд CMF. У другому кварталі 2025 року смартфони, які коштують до 200 доларів, становлять 42% всіх постачань на цьому ринку.
Варто зазначити, що Nothing спостерігає зростання попиту на свої продукти в Індії, згідно з даними IDC. Наразі частка смартфонів компанії на індійському ринку складає близько 2%.
“Індія стане одним з визначальних факторів для розвитку глобальної індустрії смартфонів. CMF отримав позитивні відгуки з моменту свого заснування два роки тому. Завдяки нашим широким можливостям у нас є всі шанси стати першим справді глобальним брендом смартфонів з Індії. Спільне підприємство з Optiemus – це важливий крок на шляху до реалізації цієї амбіції”, — зазначив генеральний директор Nothing Карл Пей.
Бренд CMF дебютував у 2023 році з випуском безпровідних навушників та смарт-годинників. З того часу було випущено кілька моделей, зокрема недавня новинка — CMF Watch 3 Pro вартістю 99 доларів.






