
AMC Theatres спростила для глядачів можливість дізнатися про реальний час початку сеансу фільму та уникнути тривалих рекламних блоків. На сайті AMC з’явилися нові попередження, які інформують, що “фільми починаються через 25-30 хвилин після вказаного часу”.
Починаючи з сьогоднішнього дня, AMC також планує показувати більше реклами, що може вимагати перенастроювання передпоказу для того, щоб не перевищити 30-хвилинний ліміт. Компанія уклала угоду з рекламною мережею National CineMedia, відповідно до якої надаються до п’яти хвилин реклами, що транслюється “після офіційного часу початку фільму”, а також додатковий 30-60-секундний “Platinum Spot”, який демонструється перед останніми один або два трейлерами.
Раніше AMC була єдиною великою мережею кінотеатрів, яка відмовилася від реклами National CineMedia, коли їй зробили пропозицію у 2019 році, стверджуючи, що “глядачі з США реагуватимуть на це дуже негативно”. Тепер, перебуваючи у фінансових труднощах через загальне зменшення відвідуваності кінотеатрів і касових зборів, AMC змінила свою позицію, заявивши, що її конкуренти “повністю брали участь протягом останніх п’яти років без жодного негативного впливу на їхню відвідуваність”.