
Оновлення: Компанія Don’t Nod підтвердила інформацію про звільнення у своєму студії в Монреалі. У заяві, наданій Eurogamer, французька компанія повідомила, що прийняла рішення про скорочення штатів після завершення роботи над Lost Records: Bloom & Rage.
«Це рішення було ухвалене після розгляду всіх інших можливостей і, зрештою, відображає складну реальність підтримання сталих операцій у складному економічному контексті для Don’t Nod, — йдеться у заяві. — Ми хочемо щиро подякувати кожному з тимчасово звільнених співробітників за їхню відданість і внесок у розробку Lost Records. Їхнє таланти та зусилля були вирішальними для реалізації проекту.»
Компанія не розкрила, скільки людей було звільнено, але публікації в соцмережах, які в останній час зробили працівники, описували ці скорочення як «хвилю звільнень» і вказували, що новина стала несподіванкою.
Оригінальна новина: Студія Don’t Nod Montréal (DNM) нібито звільнила невідому кількість співробітників з кількох департаментів.
Через LinkedIn кілька розробників оголосили про своє звільнення після того, як вони назвали це «хвилею звільнень» у студії. Серед них — керівник QA Санґрач Ком’єр, провідний кінематографічний художник Мері Пуліот, технічний художник Лоран Дюфрен і старший ігровий та рівневий дизайнер Матіу Трембле.
«Хоча я чекав на цю жахливу новину, яка стала звичною в індустрії, вона все ж стала для мене справжнім шоком, — написала Пуліот. — Я не очікувала цього вранці, коли прокидалася і йшла до студії. Але ось результат: тепер у DNM більше немає кінематографічного художника.»
«Хотів би сказати, що я шокований, але, напевно, жах, який існує в індустрії відеоігр останні кілька років, став для всіх нас постійною реальністю, і ми почали відчувати до цього байдужість, — зазначив Дюфрен.
І Дюфрен, і Трембле висловили думку, що робота над останнім проектом студії, Lost Records: Bloom and Rage, була «диво» за цих умов.
«Всюди відчувався тиск хвиль звільнень в нашій індустрії, і нарешті це дійшло до нас після випуску Bloom and Rage. Нажаль, хоча ми досягли того, що відчувається як диво за таких обставин, цього виявилося недостатньо, щоб зберегти наш відносно невеликий колектив, і значна частина його була втрачена сьогодні», — сказав Дюфрен.
У вересні 2024 року Don’t Nod заявила, що її попередні релізи, Jusant і Banishers: Ghosts of New Eden, не досягли бажаних комерційних результатів, оскільки обидві гри «продалися значно нижче» очікувань.
У наступному місяці генеральний директор Оскар Гільберт опублікував заяву, в якій згадував про «реорганізаційний проект», що може призвести до звільнення до 69 працівників. Французький профспілковий союз розробників ігор STJV засудив це рішення, назвавши його «кульмінацією низки катастрофічних рішень, що довго критикувалися працівниками.»
У січні цього року профспілка закликала працівників Don’t Nod до тривалої страйку на підтримку тих, хто під загрозою звільнення. Страйк був схвалений близько 90 відсотками тих, хто голосував на загальних зборах. Після переговорів і дій страйку STJV уклала угоду з Don’t Nod з метою розширення можливостей добровільних звільнень, що могло б зберегти до 23 робочих місць, дозволивши більшій кількості людей розглянути можливість прийняття пакету добровільного виходу на пенсію. Залишається невідомим, чи пов’язані сьогоднішні звільнення з цим реорганізаційним проектом.
Розробник ігор зв’язався з Don’t Nod за коментарем з цього питання.