Звіт: Нова гібридна політика роботи EA передбачає обов’язкові три робочі дні в офісі

Компанія EA змінила свою політику гібридної роботи, встановивши мінімум три дні роботи в офісі на тиждень. Модель «позаштатної роботи в межах міста» поступово скасовується і її впровадження відбудеться протягом трьох до двадцяти чотирьох місяців, залежно від місцезнаходження співробітників.

У листі, надісланому працівникам, генеральний директор Енді Уілсон зазначив, що особиста присутність у офісі сприяє «кінетичній енергії, яка стимулює творчість, інновації та зв’язки, що часто призводить до несподіваних проривів, які забезпечують неймовірний досвід для гравців.

У наступному листі президент EA Entertainment Лора Міеле пояснила, що це рішення є переходом компанії від «децентралізованого підходу до єдиного глобального робочого моделю».

Міеле вказала на кілька ключових моментів, починаючи з того, що ці зміни «не набудуть чинності негайно», і перехід до нової моделі роботи відбуватиметься «з мінімальним строком попередження у 12 тижнів перед будь-якими змінами». Час реалізації варіюватиме в залежності від регіону.

Щодо ситуації в офісах, Міеле повідомила, що компанія вводить «радіус 30 миль/48 км» навколо офісів EA.

«Співробітники, які проживають у межах 30 миль/48 км від офісу EA, перейдуть на модель гібридної роботи», – йдеться у листі. «Ті, хто живуть за межами цього радіусу, розглядатимуться як дистанційні працівники, якщо їхня роль не призначена як позаштатна або гібридна.»

Схожі новини:Patch Notes #11: Пікові досягнення, звільнення тривають, профспілкові працівники пишуть історію

EA також закриває модель «позаштатної роботи у межах міста». Залежно від місцезнаходження, «перехід може тривати від трьох до двадцяти чотирьох місяців». Врешті-решт, Міеле зазначила, що «будь-яке виключення з робочої моделі та майбутні дистанційні найми повинні будуть отримати затвердження безпосередньо від генерального директора».

Джерела в EA, що говорили анонімно, зазначили, що деякі співробітники висловлювали «тривалі переїзди, які тепер від них очікують» після оголошення, в той час як інші вказували на «проблеми з доглядом за дітьми або особистими медичними умовами, які покращилися завдяки дистанційній роботі».

«Інші, які класифікуються як дистанційні та знаходяться за межами 30-мильної зони, висловлювали занепокоєння з приводу того, що буде з їхніми ролями, якщо вони не зможуть або не будуть бажати переїхати ближче до офісу в довгостроковій перспективі», – йдеться у звіті.

З початку 2023 року дочірня компанія EA BioWare перенесла співробітників до інших команд EA після виходу Dragon Age: The Veilguard, зосередивши «усю увагу» на майбутній частині Mass Effect, в той час як деякі з них були звільнені, згідно з інформацією. Дочірня компанія Respawn Entertainment нібито також звільнила кілька співробітників у березні, скасувавши неназваний проект в процесі. Наприкінці квітня EA звільнила від 300 до 400 співробітників. На початку травня Уілсон зазначив, що видавець «ніколи не був таким оптимістичним щодо майбутнього».

Схожі новини:Генеральний директор EA Енді Уілсон заробив в минулому році в 260 разів більше, ніж середній працівник компанії

EA не є єдиним видавцем, який наполягає на поверненні до офісів

Наприкінці 2024 року шведська компанія Paradox Interactive змінила свої гібридні графіки роботи, зобов’язуючи працівників бути в офісі чотири дні на тиждень, починаючи з лютого 2025 року, і протягом п’яти днів на тиждень до вересня.

Під час інтерв’ю, проведених Game Developer, як нинішні, так і колишні розробники висловили незадоволення цим політикою. За опитуванням, проведеним профспілкою Unionen і SACO після оголошення, більше 50 відсотків співробітників повідомили, що розглядають можливість змінити місце роботи.

У вересні 2024 року Ubisoft запровадила політику повернення до офісу у всій структурі компанії, приблизно через рік після оголошення аналогічних вимог в Ubisoft Montreal. Через місяць профспілки Студії Ubisoft у Барселоні, як повідомляється, подали позов проти компанії, про що стало відомо в листопаді.

В жовтні 2024 року Cloud Imperium нібито запровадила тимчасовий режим роботи, зобов’язуючи розробників, які працюють над Star Citizen, працювати сім днів на тиждень. У листопаді працівники профспілок ZeniMax вийшли на страйк у відповідь на політику дистанційної роботи від Microsoft, а також рішення продовжувати аутсорсинг роботи з контролю якості.

Схожі новини:Спогади: старший менеджер програми Unity Енді Браммала пішов з життя

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії. Під час сесії запитань і відповідей на фінансовій презентації за…

    Студії Латинської Америки можуть залучати таланти, створюючи атмосферу, де люди не відчувають себе просто цифрою в бухгалтерії

    Apple активно розвиває виробництво iPhone в Індії, прагнучи зменшити свою залежність від Китаю. Компанія розпочала виготовлення всіх чотирьох моделей iPhone 17 на п’яти заводах, серед яких нові потужності Tata Group…

    You Missed

    Антени для ударних дронів “Шахед” тепер доступні для придбання на AliExpress

    Антени для ударних дронів “Шахед” тепер доступні для придбання на AliExpress

    Увага: Якщо ви маєте проблеми з GSMArena.com останнім часом, перевірте свій блокувальник реклами

    Увага: Якщо ви маєте проблеми з GSMArena.com останнім часом, перевірте свій блокувальник реклами

    Плани Apple щодо штучного інтелекту можуть перетворити Siri на емоційний центр вашого розумного дому

    Плани Apple щодо штучного інтелекту можуть перетворити Siri на емоційний центр вашого розумного дому

    Звіт MIT: Штучний інтелект починає витісняти аутсорсинг у США, але масових скорочень через ШІ поки що не очікується

    Звіт MIT: Штучний інтелект починає витісняти аутсорсинг у США, але масових скорочень через ШІ поки що не очікується

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Чи випробовує Amazon бюджетний варіант кольорового Kindle?

    Чи випробовує Amazon бюджетний варіант кольорового Kindle?