Звіт: Майже 8,000 ігор на Steam вказують на використання ГенAI

Згідно з новим звітом, майже 8,000 ігор на платформі Steam повідомили про використання генеративного штучного інтелекту (GenAI).

Ічіро Ламбе, генеральний директор Totally Human Media та колишній розробник Steam Labs, скористався API Steam через внутрішню платформу для виявлення ігор, щоб отримати ці результати. На момент публікації 13 липня, Totally Human Media відзначила, що 7,818 заголовків на Steam повідомили про використання GenAI.

Раніше, 24 квітня 2024 року, аналогічний звіт показав, що на той час кількість ігор, які вказали на використання GenAI, становила приблизно 1,000. В даний час, за словами Ламбе, ця цифра зросла вісім разів. Іншими словами, це приблизно 7% від загальної кількості ігор на Steam, а також трохи менше 20% від всіх ігор, випущених цього року.

Щодо використання GenAI, це охоплює генерацію візуальних активів, звуку, тексту та наративу. Також він присутній у маркетингових і рекламних матеріалах, а також в коді та логіці ігор.

Незважаючи на вказівки щодо GenAI, деякі ігри продаються сотнями тисяч копій

У звіті Ламбе зазначає, що використання GenAI під час гри зростає. Наприклад, у Nyric гравці можуть використовувати текстові команди для генерації біомів з попередньо завантаженого набору активів під час гри. Інші приклади включають AI Roguelite, який використовує цю технологію для «живої генерації контенту в грі», включаючи текст, зображення та звукові ефекти, а також для прийняття рішень щодо механіки ігор у реальному часі.

Відзначеним прикладом є inZOI, випущений Krafton 27 березня. Компанія оголосила його «довгостроковою франшизою» після того, як він досяг 1 мільйона продажів через тиждень після випуску. На сторінці гри в Steam йдеться, що згенеровані штучним інтелектом матеріали включають можливість для гравців створювати «унікальні текстури для одягу персонажів та різних предметів» на основі текстових команд, а також 3D об’єкти та особливі анімації персонажів з використанням зображень та відео.

Попри це, inZOI залишається досить популярним. Така ж ситуація спостерігається з такими іграми, як My Summer Car та Liar’s Bar, які отримали сотні тисяч відгуків. За інформацією з їхніх розділів, перша гра використовує згенеровані AI картини для оздоблення основного місця, а друга – для голосів персонажів.

Використання GenAI, як вказане, так і невказане, продовжує набирати популярності. 30 червня 11 Bit Studios вибачилась за неповідомлення про використання генеративного AI в The Alters. Раніше цього місяця після того, як один з працівників «примітив» Міккі Мауса в трансляції, компанія Unity обіцяла вжити заходів для захисту авторських прав на AI у майбутньому. А нещодавно з’явився новий звіт, що значна кількість розробників, які потрапили під скорочення в компанії King, що стоїть за Candy Crush, нібито замінюються AI інструментами, створеними внутрішньо.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Чи є «нерозумні очікування інвесторів» причиною поганої ситуації на ринку відеоігор?

    Хто несе відповідальність за жорстке падіння в індустрії відеоігор, що призвело до масових звільнень, закриття студій і (скромного) зменшення доходів з 2022 року? За новими даними від Game Developer Collective…

    Sega, Netflix та інші дозволять творцям Roblox заробляти на своїх відомих франшизах

    Tesla нарешті запустила свою довгоочікувану службу роботаксі в Остіні, штат Техас, 22 червня. Це стало важливою подією, і ми вже починаємо отримувати перші реакції на новинку. ### Увага до деталей…

    You Missed

    Google Maps тепер доступний на смарт-годинниках Garmin

    Google Maps тепер доступний на смарт-годинниках Garmin

    Castellum.AI отримала 8,5 мільйонів доларів фінансування

    Castellum.AI отримала 8,5 мільйонів доларів фінансування

    Xiaomi Poco F7 Про

    Як переглянути подію Unpacked з новими складаними смартфонами Samsung

    Як переглянути подію Unpacked з новими складаними смартфонами Samsung

    Meta ігнорує добровільні рекомендації ЄС щодо штучного інтелекту

    Meta ігнорує добровільні рекомендації ЄС щодо штучного інтелекту

    Чи є «нерозумні очікування інвесторів» причиною поганої ситуації на ринку відеоігор?

    Чи є «нерозумні очікування інвесторів» причиною поганої ситуації на ринку відеоігор?