
Вітаємо вас у новому випуску новин, де ми підсумовуємо головні події тижня. Це редакторка Даніель Ріендо, яка замічає старшого редактора новин Криса Керра, котрий наразі перебуває на заході Gamescom, звідки веде репортажі та працює на всіх фронтах.
Цей тиждень видався насиченим як у рамках Gamescom, так і за його межами, тому без подальших затримок пропонуємо вам ознайомитися з найважливішими подіями останніх днів.
2K зменшує кількість працівників у студії Cloud Chamber, що працює над BioShock 4
З посиланням на Джейсона Шрайера //Журнал Bloomberg повідомляє, що Джейсон Шраєр оприлюднив інформацію щодо скорочень у Cloud Chamber, студії 2K, яка займається розробкою наступної гри серії BioShock. Це сталося через кілька тижнів після його попереднього звіту про те, що одна з версій гри не пройшла оцінку видавця, і працівники висловлювали побоювання за своє працевлаштування. У меморандумі, що оголосив про скорочення, також зазначалося, що Род Фергюссон тепер очолить Cloud Chamber, що відсилає до часу, коли він приходив на допомогу під час розробки попередньої частини BioShock.
Оновлення: Microsoft закриває питання щодо скорочень і зв’язків з Ізраїлем на Gamescom 2025
З посиланням на Game Developer // У початковій версії новини, автор, що зазвичай пише огляд, намагався запитати розробника про роботу з Microsoft в умовах невизначеності (враховуючи останні масові звільнення та суперечки щодо зв’язків з ізраїльським військовим розвідувальним агентством), але представники компанії відмовилися коментувати. Врешті-решт, Microsoft надала більш детальну відповідь, яку можна знайти в оновленій версії новини.
Unknown Worlds подає позов проти відсторонених засновників за нібито скачування понад 170,000 конфіденційних файлів
З посиланням на Game Developer // Саме у справі Unknown Worlds/Krafton відбулося загострення: конгломерат подав позов проти колишніх лідерів команди, стверджуючи, що Клівленд, Маґвайр і Гіл завантажили “значні обсяги” конфіденційної інформації компанії під час виходу з неї. Це стає дедалі складнішим досьє, детально описаним у статті.
Генеральний директор Frost Giant Тім Мортон зазначає, що можливі скорочення після невдалих результатів Stormgate
З посиланням на Game Developer // Під час репортажу з Gamescom Кріс Керр виділяє відверту розмову з Тімом Мортоном з Frost Giant, в якій він визнає, що їхня стратегічна гра Stormgate “не виправдала очікувань”, і команді, можливо, доведеться зменшити штат.
Чи вдалося Tides of Tomorrow створити формулу наративного мультиплеєра?
З посиланням на Game Developer // У цій статті від вівторка наш старший редактор Брайант Френсіс поспілкувався з командою Digixart (авторами Road 96) про створення їхньої майбутньої гри Tides of Tomorrow та її обіцяючий підхід до наративного мультиплеєра.