Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird.
Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала Blackbird, незважаючи на те, що проект, схоже, вразив керівників Xbox, включаючи голову підрозділу Філа Спенсера, під час внутрішньої демонстрації.
Тепер ключові члени команди ZOS, зокрема головний інженер інструментів Девід Ворлі; директор студії з управління продуктами та електронної комерції Лі Райдот; технічний директор проекту Роберт Баллантайн; а також провідний дизайнер залучення Даг Каррол, стали співзасновниками Sackbird і розпочали активну розробку оригінального проекту для ПК та консолей.
Sackbird позиціонують як незалежну студію, що належить працівникам. Команда має намір скористатися внутрішнім фінансуванням, щоб зберегти повний творчий контроль і планує створювати «сміливі, керовані персонажами досвіди, вільні від корпоративних компромісів».
Колишні розробники ZeniMax Online Studios об’єднуються для створення студії, де «творча незалежність не є предметом для торгів»
Згідно з оголошенням на сайті Sackbird, команда розробників наразі налічує менше 10 осіб і прагне впроваджувати сталі практики розробки.
«Після багатьох років у AAA-індустрії, ми прагнули мати можливість ризикувати, не чекаючи на зелене світло або не переслідуючи квартальні цілі», – сказав операційний директор студії Девід Ворлі. «Ми повністю належимо працівникам і фінансуємо себе, що означає, що ми відповідаємо лише перед людьми, які захоплюються ігровою справою».
Генеральний директор Sackbird Лі Райдот зазначив, що нещодавні звільнення в Microsoft, які стали четвертим великим етапом скорочення робочих місць з часу, як компанія об’єдналася з Activision Blizzard за 68,7 мільярдів доларів, «підштовхнули» команду до дій.
«Ми вдячні за час, проведений у ZeniMax Online Studios, це сформувало нас як розробників і як людей», – сказав Райдот. «Коли я дізнався, що Blackbird скасовується і багато людей втрачають роботу, це стало для нас поштовхом. Ми зрозуміли, що найкращий спосіб захистити наше ремесло та команду – створити студію, де творча незалежність не є предметом для торгів».






