Компанія Xsolla представила новий набір інструментів (SDK), який надає розробникам, що працюють з Unity, можливість прямої монетизації продуктів.
Сьогодні було оголошено про запуск цього SDK, який дозволяє розширити можливості монетизації без необхідності складної роботи з бекендом. Завдяки цьому інструменту розробники можуть інтегрувати платіжні рішення, організовувати внутрішньоігрові покупки та створювати індивідуальні магазини без прив’язки до закритих платформ.
Як повідомляє Xsolla, користувачі зможуть зберегти більше доходу і зберегти повний контроль над процесом оплати, а також над даними гравців та стратегією монетизації. Легка інтеграція з Unity дає змогу безперешкодно впроваджувати платіжні рішення, веб-магазини та інші прямі рішення для споживачів у проєкти Unity з підтримкою для iOS, Android, ПК та вебу.
Наприклад, у мобільних іграх на Unity для iOS користувачі можуть використовувати функцію Xsolla Buy Button для внутрішньоігрових покупок у США. Водночас, новий SDK дозволяє дистрибуцію ігор Unity в Європі через нотацію, маркетплейси та стороннє завантаження, а також забезпечує альтернативне виставлення рахунків. Що стосується Android, SDK дозволяє глобальну дистрибуцію APK, створених на базі Unity, через стороннє завантаження та підтримує вибіркове виставлення рахунків (UCB та non-UCB) по всій Європі, Індії та Південній Кореї.
“Розробники Unity щодня розширюють творчі межі, і вони заслуговують на таку ж свободу в питанні монетизації”, – заявив Кріс Гьюіш, президент із комунікацій та стратегії Xsolla, під час анонсу. “Наш новий SDK допомагає розробникам безпосередньо спілкуватися з гравцями, зберігати більшу частину доходу та працювати на своїх умовах, не відмовляючись від гнучкості чи глобального охоплення.”






