
Payment provider Mastercard спростував звинувачення в тому, що він примушує платформи для відеоігор, такі як Steam і Itch.io, обмежувати продаж дорослого контенту та контенту для дорослих.
Valve та Itch нещодавно зменшили продаж дорослого контенту, заявивши, що діють за вказівкою платіжних сервісів. Індивідуальна платформа Itch стверджувала, що на ці компанії тиснув тиск групи під назвою Collective Shout, яка заявляє про боротьбу з “зростаючою порнографізацією культури”.
Itch вже почала переіндексувати деякий безкоштовний дорослий контент, однак пояснила, що спочатку змінилося для того, щоб “посилити відносини з партнерами з платіжних послуг”.
Valve також опублікувала аналогічну заяву, зазначивши, що змушена дотримуватися “правил і стандартів”, встановлених платіжними процесорами, які забороняють “певні види контенту тільки для дорослих”.
На вихідних Mastercard випустила коротку заяву, прагнучи дистанціюватися від скандалу.
“Mastercard не оцінювала жодну гру та не вимагала обмежень на жодній платформі для творців ігор, на відміну від заяв у ЗМІ і звинувачень,” – зазначено в її заяві.
“Наша платіжна мережа керується стандартами, що ґрунтуються на принципах верховенства права. Простими словами, ми дозволяємо всі законні покупки на нашій мережі. Водночас ми вимагаємо, щоб торговці мали відповідні засоби контролю, щоб забезпечити, що картки Mastercard не можуть бути використані для незаконних покупок, включаючи незаконний дорослий контент.”
Valve, однак, стверджує, що Mastercard використовувала посередників, щоб висловити занепокоєння щодо продажу дорослого контенту на Steam.
“Mastercard не зв’язувалася з Valve безпосередньо, незважаючи на наш запит зробити це,” – розповіла Valve. “Mastercard спілкувалася з платіжними процесорами та їх банками-еквайерами. Платіжні процесори передали цю інформацію Valve, і ми в свою чергу пояснили політику Steam з 2018 року, що намагається розподіляти ігри, які законні для розповсюдження. Платіжні процесори відмовилися від цього, відсилаючись на правило 5.12.7 Mastercard і ризик для бренду Mastercard.”
Правило 5.12.7 вказує, що торговці “не повинні передавати своєму еквайеру, а покупець не повинен подавати в систему обміну жодну угоду, що є незаконною або на думку компанії може завдати шкоди репутації корпорації чи негативно вплинути на знаки.”
“Продаж продукту або послуги, включаючи зображення, які є відверто образливими та не мають серйозної художньої цінності (наприклад, зображення несумісної сексуальної поведінки, сексуальної експлуатації неповнолітніх, несумісного каліцтва людини чи частини тіла, а також зоофілія), або будь-який інший матеріал, що вважається неприйнятним для продажу у зв’язку з маркою,” – додається в заяві.
Численні асоціації та торгові організації у сфері відеоігор розкритикували рішення про видалення дорослого контенту. Міжнародна асоціація розробників ігор описала цей крок як форму “творчого придушення”. Як повідомляє Gamesmarkt, німецька асоціація Game також висловила занепокоєння, зазначивши, що “будь-які обмеження, накладені платіжними сервісами або ігровими платформами, не повинні перевищувати законні рамки.