В пам’яті: Помер старший менеджер програми Unity Енді Браммолл

Андріє Браммелл, регіональний директор з продажів та старший програмний менеджер компанії Unity, помер.

Родина Браммелла повідомила, що Андрій пішов з життя раптово 6 червня через його LinkedIn сторінку. Вони підкреслили, що його кар’єра, що триває більше 40 років, була надзвичайно важливою для нього та становила значну частину його особистості.

“Кар’єра Андрія, що триває понад 40 років, була для нього вкрай важливою і становила значну частину його особистості,” — зазначили у заяві родини. “Він високо цінував багатьох близьких друзів і професійні зв’язки, які зміг встановити за ці роки. Він справді любив і цінував свою роботу та спільноту, будь то в галузі біомеханіки чи в ігровій індустрії.”

У повідомленні про його смерть було багато співчутливих коментарів від колег і професіоналів, з якими Браммелл зустрічався протягом свого життя.

“Андрій був чудовою людиною, яка суттєво вплинула на індустрію,” — написала Мелісса Філіпс, член правління Ukie і директор з лідерства у сфері ігор. “Він був рішучим прихильником конкурсу BAFTA Young Game Designers і витрачав свій час на допомогу в проведенні численних воркшопів, журі та заходів. Мої співчуття родині.”

Згідно з його LinkedIn профілем, Браммелл приєднався до Unity у квітні 2010 року на посаді регіонального директора з продажів, де відповідав за прямі продажі Unity розробникам ігор в регіоні EMEA до червня 2017 року. Потім він повернувся до компанії в лютому 2021 року як старший програмний менеджер у секторі ігор, надаючи консалтингові послуги та послуги контрактної розробки для ігрових студій, які використовують Unity, до січня 2024 року.

Пов’язане: Примітки до патчу #11: Пік досягає нових висот, звільнення тривають, і працівники профспілки творять історію

Після програми реорганізації в Unity, що призвела до масових звільнень, Браммелл перейшов на посаду старшого партнера по роботі з клієнтами в спеціалізованій комерційній команді, де працював з продуктами SpeedTree, SyncSketch та Unity Cloud. Як зазначено в описі його 11-місячної роботи на цій посаді, незважаючи на “значне зростання продажів,” фінансування для команди було припинено в листопаді 2024 року, і команда була розпущена.

Чотири місяці тому Браммелл написав великий пост про цей досвід, зазначивши, що це було “доволі вчасно,” збігалося з тритижневою відпусткою в Японії, його першим візитом до країни, де він мав можливість відвідати свою доньку, яка працювала там. Через кілька днів після повернення до Великобританії Браммелл став дідусем.

“Я не був готовий до того, наскільки захоплюючою і красивою є ця країна з її багатою історією,” — написав він у той час. “Можливість пережити багато сцен з Zelda була великою радістю, і це враження залишиться зі мною назавжди.”

“Я думаю, що якщо б я все ще активно працював, то не зміг би так емоційно реагувати на ці досвіди, і тому звільнення з Unity дало мені час, простір і кошти для цього.”

Пов’язане: Генеральний директор EA Ендрю Вілсон заробив в 260 разів більше, ніж середній працівник компанії минулого року

В індустрії ігор Браммелл також був директором Enterprise Games Consulting протягом понад трьох років, старшим менеджером з розвитку відносин з розробниками в EMEA в Magic Leap протягом чотирьох місяців, європейським менеджером з продажу в Havok та іншим.

“Дружелюбність і відкритість Андрія робили його особливим колегою,” — зазначив Франко Спіна, старший менеджер з ігрового дизайну та консалтингу доходів в Unity, у рекомендації на LinkedIn. “Його доступність і справжня тепло не лише робили співпрацю приємною, але й сприяли відкритій комунікації та співпраці. Це рідкість — знайти людину, яка поєднує приємну особистість з високими професійними стандартами, і Андрій робить це без зусиль.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії. Під час сесії запитань і відповідей на фінансовій презентації за…

    You Missed

    Meta зупинила процес найму спеціалістів у галузі ШІ через надмірні витрати

    Meta зупинила процес найму спеціалістів у галузі ШІ через надмірні витрати

    Незабаром у додатку Xbox для Windows на платформі Arm з’явиться можливість завантажувати ігри

    Незабаром у додатку Xbox для Windows на платформі Arm з’явиться можливість завантажувати ігри

    Новий режим навчання штучного інтелекту ChatGPT не обмежиться лише наданням відповіді

    Новий режим навчання штучного інтелекту ChatGPT не обмежиться лише наданням відповіді

    Apple збільшує обсяги виробництва iPhone в Індії для потреб ринку США

    Apple збільшує обсяги виробництва iPhone в Індії для потреб ринку США

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    Нью-Йорк стверджує, що ненадійна безпека Zelle призвела до мільярдних шахрайств

    Нью-Йорк стверджує, що ненадійна безпека Zelle призвела до мільярдних шахрайств