Циклічний контент Bungie в Destiny 2 призвів до юридичних сварок через позов про плагіат

Destiny 2, розроблена компанією Bungie, опинилася в незвичній правовій ситуації, спричиненій їхньою практикою вилучення старіших доповнень своїй популярній онлайн-гри в жанрі наукової фантастики. Це не лише призведе до збільшення витрат студії, що належить Sony, на судові процеси, але і піднімає питання про збереження відеоігор. Нещодавно федеральний суддя відмовив у клопотанні Bungie про закриття позову про плагіат, поданому наприкінці 2024 року, зазначивши, що матеріали третіми сторонами, які вони надали, не є достатніми для підтвердження прав на авторство.

Позов, поданий письменником Метью Келсі Мартіно, звинувачує Bungie у плагіаті елементів науково-фантастичної історії, яку він опублікував на WordPress у 2013-2014 роках. Він стверджував, що зміст кампаній “Червона війна” та “Прокляття Осіріса” з 2017 року запозичив елементи з його твору.

Відповідно до документів суду, Bungie намагалася закрити справу, надавши 13 годин фанатських відеозаписів з Destiny 2 та джерела з фан-вікі “Destinypedia” як доказ свого авторства. У своєму клопотанні розробник зазначив, що спирається на документацію третіх осіб, оскільки кампанії “Червона війна” і “Прокляття Осіріса” наразі не доступні для гри. Це пояснюється практикою компанії “цикл контенту”, коли старі доповнення до Destiny 2 знімаються з реалізації для підтримки балансу гри та зменшення обсягу контенту, що потребує підтримки. (Bungie зазначила в своєму клопотанні, що кампанії “Червона війна” і “Прокляття Осіріса” “більше не можуть працювати”, оскільки їхній код “несумісний” з поточною базовою платформою Destiny 2.)

Суддя Сюзі Морган відхилила клопотання 2 травня 2025 року, зазначивши, що матеріали третіх осіб не підтверджують вимоги компанії щодо прав на авторство. Хоча її рішення переконує в необхідності збереження версій ігор для історичного документації та правового захисту, можливо, що вона б відхилила і клопотання, якби у них була ігрова версія кампаній 2017 року.

Суди стали повільніше відмовляти у справах про порушення авторських прав, подібно до справи проти Bungie

Рішення судді Морган не оцінює дійсність вимог Мартіно про плагіат, лише розглядає автентичність доказів, наданих юридичною командою Bungie. Вона підкреслює, що скарга позивача стосується гри Destiny 2, а не наданих третіх осіб доказів, і що обсяг наданих матеріалів не дозволяє суду переглянути матеріал так, як це відбувалося б у традиційному процесі розкриття.

“Навіть якби суд мав доступ до повної версії Destiny 2, ця справа вимагала б значно більш складного аналізу, ніж ті, що проводилися в наведених відповідачем справах,” написала Морган, коментуючи посилання Bungie на справи такі як Gottlieb Development v. Paramount Pictures. “Не було достатньо часу для розкриття, і додатки явно походять від третіх осіб. Їх автентичність не була підтверджена.”

Відмова Моргана від закриття справи співпадає з загальнішою тенденцією федеральних суддів відмовлятися від відмови у справах про порушення авторських прав у інших творчих сферах. Нещодавно Hollywood Reporter зазначив, що федеральні апеляційні суди “попереджають” нижчі суди про те, щоб не відмовляти у справах занадто рано. Це дозволило таким позовам, як той, що був поданий проти Apple і режисера М. Найт Шямалана, продовжити до суду присяжних. Грегоріні звинуватила Apple та Шямалана в копіюванні її фільму 2013 року “Правда про Емануель” під час створення шоу Apple TV+ “Слуга”.

Справа Грегоріні спочатку була відхилена, але це рішення було скасовано апеляційним судом, який постановив, що “розумні думки можуть відрізнятися” щодо того, чи подібні два твори, і що процес розкриття може “висвітлити” факти справи. У січні 2025 року присяжні вирішили, що Шямалан і Apple не порушили авторські права Грегоріні, підтвердивши високий рівень доказів, які ставлять перед позивачами в справах про порушення авторських прав, з яким ще має зіштовхнутися Мартіно у своїй справі проти Bungie.

Під час цього процесу виявилося, що рішення такого роду призводять до зростання позовів про авторські права проти продюсерів Голлівуду, розташованих у штатах, що входять до Дев’ятого округу. Справу проти Bungie подано в Луїзіані, що входить до П’ятого округу.

Журнал Game Developer звернувся до Bungie за коментарем і надасть оновлення цієї новини, коли буде отримано відповідь.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор, який очолював розробку The Elder Scrolls Online (ESO), покидає компанію. Фірор повідомив цю новину в офіційній заяві на платформі X (колишній Twitter), зазначивши, що…

    Оновлення патчів №12: Xbox продовжує скорочення персоналу, Kotaku виходить з G/O Media, а колишнього працівника Unity засуджено до ув’язнення

    Цього тижня компанія Microsoft викликала справжню бурю в індустрії відеоігор, звільнивши близько 9,000 працівників, серед яких значна частина стосувалася її підрозділу відеоігор. Ми поки що намагаємось зрозуміти, наскільки масштабними були…

    You Missed

    Indeed та Glassdoor звільнять 1,300 працівників через вплив штучного інтелекту на ринок праці

    Indeed та Glassdoor звільнять 1,300 працівників через вплив штучного інтелекту на ринок праці

    Попередні новини про Realme 15 та 15 Pro напередодні їх випуску

    Попередні новини про Realme 15 та 15 Pro напередодні їх випуску

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Компанія Ілона Маска Boring представила плани щодо будівництва тунелів під Нешвіллом

    Компанія Ілона Маска Boring представила плани щодо будівництва тунелів під Нешвіллом

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Amazon Інвестує в Стартап Fable, Що Називають ‘Нетфліксом Штучного Інтелекту’, Який Запускає Showrunner: Інструмент для Телевізійних Шоу з Участю Користувачів

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання

    Dbrand стверджує, що нові грипси Joy-Con для Switch 2 вирішують проблему від’єднання