Медіа-ресурс Digital Foundry, який зарекомендував себе як надійне джерело для аналізу технічних характеристик відеоігор, став незалежним від IGN та його материнської компанії Ziff Davis.
У відео, в якому оголошено новину, засновник та ведучий Річард Лідбеттер розповів про складні бізнес-процеси, які призвели до появи Digital Foundry у портфоліо Ziff Davis, поряд з IGN, Eurogamer, Gamesindustry.biz та іншими медіа. За словами Лідбеттера, Digital Foundry була створена у 2015 році з 50% інвестицій компанії Gamer Network, яка свого часу була основною компанією Eurogamer та Gamesindustry.biz.
Gamer Network згодом був придбаний компанією ReedPop, що спеціалізується на організації заходів, таких як PAX East та Star Wars Celebration, а у подальшому проданий Ziff Davis. Лідбеттер зазначив, що IGN запропонували викупити свої акції, що стало приємною новиною, оскільки він давно планував купити їх назад. У процесі покупки йому допоміг інвестиційний внесок засновника Gamer Network Руперта Ломана.
“Всі аспекти Digital Foundry з цього моменту вирішуються нами, командою, і це щось, чого ми ніколи раніше не мали,” заявив Лідбеттер. “Концепція повної незалежності приголомшує, якщо подумати над цим.”
На цьому тижні Ziff Davis також провела скорочення кадрів в IGN, через кілька місяців після придбання таких сайтів, як CNET та Lifehacker. Це відбулося в той же тиждень, коли компанія звітувала про зростання доходів на 9,8% та операційного прибутку на 17% у порівнянні з минулим роком. (Чистий прибуток зменшився приблизно на 30% за той же період).






