Студія Bigger Games з Туреччини залучила 25 мільйонів доларів для розвитку свого провідного мобільного проекту

Турецька мобільна студія Bigger Games залучила 25 мільйонів доларів у рамках раунду Series A для розвитку свого основного проекту Kitchen Masters.

Компанія повідомила про це у своєму блозі, зазначивши, що раунд фінансування очолював Goldwater Capital, а також взяли участь Arcadia Gaming Partners, Index Ventures та Play Ventures.

Вона також зазначила, що отримані кошти дозволять їй розширити команду та залучити “найкращі таланти”, а також розширити обсяги Kitchen Masters, виводячи мобільну головоломку на нові ринки.

Bigger Games була заснована Хаканом Ульваном, Ягіжем Акпеком та Ерканом Гюрелем у 2019 році і швидко привернула увагу інвесторів. Як зазначає VentureBeat, компанія залучила 6 мільйонів доларів у грудні 2020 року з метою розвитку у жанрі casual-головоломок.

Ульван, Акпек та Гюрель раніше працювали над Toy Blast та Toon Blast у Peak Games, яка була придбана мобільним гігантом Zynga у 2020 році за 1,85 мільярда доларів.

Всього через пару років Zynga була придбана виробником Grand Theft Auto Take-Two Interactive за оцінкою 12,7 мільярда доларів.

Турецькі ігрові студії є гігантами у світі хіперкежуальних ігор

В останні роки інвестори вклали мільйони доларів у турецькі студії, і особливо цікавляться компаніями, що працюють у сегменті casual.

Споріднене:Звіт: Testronic закриває аутсорсингову студію Secret 6 в Мадриді

У 2021 році Zynga придбала три хіперкежуальні студії в Туреччині. Раніше Royal Match розробник Dream Games залучив 50 мільйонів доларів у результаті раунду інвестицій, очолюваного Index Ventures із залученням Balderton Capital та Makers Fund.

Нещодавно турецька мобільна технологічна компанія Mega Fortuna отримала 10 мільйонів доларів інвестицій від Aonic, тоді як істанбульська студія Grand залучила 30 мільйонів доларів для розширення свого списку мобільних проектів.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5

    Після довгого періоду невизначеності користувачі PlayStation 5 нарешті зможуть дослідити небезпечну та містично привабливу Чорнобильську Зону відчуження. Студія-розробник з України GSC Game World підтвердила офіційний реліз S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl для PS5, запланований на кінець 2025 року.

    Студія Camelia закривається через рік після збору 300 000 євро на Kickstarter для фінансування JRPG

    Alzara Radiant Echoes, розроблена студією Camelia, зупинила свою діяльність лише через рік після того, як зібрала майже €300,000 ($347,000) на Kickstarter для фінансування свого JRPG. Французька студія повідомила про це…

    You Missed

    PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5

    PlayStation-спільнота отримає доступ до Зони: S.T.A.L.K.E.R. 2 готується до виходу на PS5

    Nothing Headphone (1) оснащені 40-мм драйверами, гібридним активним шумозаглушенням та до 80 годин відтворення

    Nothing Headphone (1) оснащені 40-мм драйверами, гібридним активним шумозаглушенням та до 80 годин відтворення

    Honor представляє найтонший в світі складаний смартфон

    Honor представляє найтонший в світі складаний смартфон

    BBVA відкриває цифровий банк в Німеччині

    BBVA відкриває цифровий банк в Німеччині

    Студія Camelia закривається через рік після збору 300 000 євро на Kickstarter для фінансування JRPG

    Студія Camelia закривається через рік після збору 300 000 євро на Kickstarter для фінансування JRPG

    Cloudflare почне за замовчуванням блокувати АІ-сканери

    Cloudflare почне за замовчуванням блокувати АІ-сканери