Square Enix обіцяє перезавантаження бізнесу після падіння чистих продажів в порівнянні з попереднім роком

Компанія Square Enix впроваджує суттєві зміни у своїй бізнес-структурі для покращення результатів після зниження продажів у річному вимірі. У звіті за фінансовий рік, що закінчився 31 березня 2025 року, розробник ігор Final Fantasy та Dragon Quest повідомив про зниження чистого доходу на 8% – із ¥356 мільярдів (приблизно $2,5 мільярдів) до ¥324 мільярдів (близько $2,2 мільярдів).

Операційний прибуток також зменшився, упавши з ¥40 мільярдів до ¥32 мільярдів.

Ці зміни, а також постійні фінансові втрати за квартал протягом минулого року, змусили компанію оголосити про трирічний бізнес-план, що обіцяє “перезавантаження для довгострокового зростання”. Стратегія зосереджується на реорганізації своїх розробницьких студій під одним управлінським групою, розширенні можливостей доходу шляхом “посилення контактів із клієнтами” та інших корпоративних ініціатив.

Цей план почав формуватися у 2024 році з перерозподілу внутрішніх студій під єдиним “управлінням франшизами”. Це означає, що всі розробники Square Enix, які працюють над онлайн-іграми, “HD-іграми” та “SD-іграми”, тепер знаходяться в одному бізнес-підрозділі. Їхні підрозділи з розвитку ШІ та ігрових движків, а також аудіо, контролю якості та інших “організацій, що спеціалізуються на розробці” тепер знаходяться поза цими студіями. Компанія зазначила, що це призвело до “припинення розробки” деяких ігор (включаючи мобільний спін-оф Kingdom Hearts) та збільшення інвестицій у проекти, які “потребують доопрацювання”.

Ця реорганізація вже призвела до зниження витрат на рекламу та просування для портфоліо безкоштовних мобільних ігор, таких як Dragon Quest Tact. Їхній план “посилення контактів із клієнтами” включає розширення на китайський ринок і впровадження нових торгових стратегій, таких як “випадкові магазини” та інші акції з просування товарів.

Успішність цих планів буде оцінено за трьома фінансовими цілями: 15% консолідована операційна маржа у фінансовому році, що закінчується 31 березня 2027 року, виділення ¥100 мільярдів протягом наступних трьох років та ціллю на рентабельність власного капіталу щонайменше 10%.

Деталі структури студій Square Enix є цікавими, але відсутність певних аспектів у цій бізнес-реорганізації підкреслює всі недоліки управлінської стратегії останніх років.

NFT у планах Square Enix не передбачені

У всіх фінансових документах, оприлюднених сьогодні Square Enix, дві терміни особливо відсутні: “NFT” та “блокчейн”.

В нормальних умовах це не було б незвично – ринок NFT зазнав значних труднощів у відеоігровій індустрії, а технології блокчейну не знайшли широкої підтримки у масовій аудиторії. Проте Square Enix останні три роки заявляла, що NFTs і блокчейн-технології стануть великою бізнес-можливістю для компанії. Це був особливо великий ризик після епохи карантину COVID-19, коли витрати гравців досягли небачених висот, створюючи сприятливі умови для компаній, які могли б скористатися новими фінансовими можливостями.

Схоже, що це була невдала ставка. Лише кілька інших компаній пішли за прикладом Square Enix, а ті, хто це зробили, наприклад, Sega, публічно відмовилися від цього ентузіазму. (Ubisoft все ще залишається на цьому “блекджек-столі”, кричачи “додайте мені”, поки інші гравці йдуть геть).

Однак нова технологія, яка виникла в результаті буму блокчейну, генеративний ШІ, все ще залишається частиною майбутнього Square Enix. Їхні дослідницькі студії інвестують у цю технологію, щоб допомогти створювати “нові види досвіду”. Але поки що найбільш відомими стали лише проекти, такі як (цікава!) система вигаданих мов, яку компанія продемонструвала на конференції розробників ігор 2024 року.

Конференція розробників ігор і Game Developer – це споріднені організації під керівництвом Informa.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми