Режим UGC у Battlefield 6 є основою амбітного підходу EA до живих сервісів у цій серії

Всі погляди в EA зосереджені на випуску Battlefield 6. Після проблемного запуску Battlefield 2042 компанія об’єднала кілька студій по всьому світу під проводом Battlefield Studios, ставлячи мету перетворити військову симуляцію на великий живий сервіс. За даними Ars Technica, компанія сподівається залучити 100 мільйонів гравців у перші місяці після релізу — це значно більше, ніж у будь-якої попередньої гри серії.

Щоб досягти цієї мети, серія Battlefield повинна адаптуватися до змінюваного ринку конкурентних мультиплеєрних ігор, зберігаючи при цьому основну привабливість серії: величезні комбіновані поля бою, які дарують хаотичні сутички, які студія називає “моментами Battlefield”.

Перед показом мультиплеєра Battlefield 6, представники студії Motive поспілкувалися з директором виробництва Альмою Талбот та старшим продюсером Раяном МаКартуром про розробку наступної гри Battlefield (студії Motive, Ripple Effect і Criterion підтримують провідного розробника DICE).

Говорячи про те, що необхідно змінити в серії, щоб залишатися актуальним в умовах еволюції мультиплеєрних ігор, розробники пояснили, як Battlefield 6 планує використати сучасний досвід живого сервісу та зростаючу потужність контенту, створеного користувачами (UGC), щоб створити платформу під назвою “Battlefield Portal” для розширення можливостей.

Цікаво, що ця платформа працює на Godot.

Сфокусувавшись на досвіді живого сервісу Battlefield

“Оглядаючись назад на шлях до Battlefield 6, ми завжди бачимо еволюцію, але ключовим для нас було повернення до того, що робить Battlefield особливим,” заявив старший продюсер Раян МаКартур.

Battlefield 6 націлюється на сучасний сетинг, узгоджуючись з видовищністю військових дій, представлених у Battlefield 3 та 4. Події гри розгортаються в 2027 році, де масштабний конфлікт між НАТО і потужною приватною військовою корпорацією PAX Armata викликає загальноєвропейську війну, що охоплює Північну Африку та західне узбережжя Північної Америки, зокрема на Бруклін, Нью-Йорк.

Наступна гра відзначається “чистим” військовим екшеном, що знайомо за стилістикою та наративом, але в той же час Battlefield 6 планує розвиватися після запуску, додаючи нові події та сезонний контент, а також вдосконалений режим Battlefield Portal, який пропонує налаштування карт і ігрового процесу, схожі на Fortnite та PUBG Battlegrounds— ми навіть побачили версію популярного режиму Only Up під час презентації.

Упродовж останніх років видавець EA активно просуває живі сервіси, при цьому президент EA Ендрю Вілсон зазначив під час нещодавніх фінансових звітів, що нова гра — це не просто новий проєкт, а “платформа” для більшого зростання. Хоча існує певна стереотипізація щодо живих сервісів та їх управління, розробники Battlefield 6 прагнуть створити більш динамічну версію гри.

“Ми постійно обговорювали це, коли йшлося про створення досвіду для Battlefield 6. Я люблю живий сервіс, і вважаю, що це найбільш захоплююче працювати як розробнику, оскільки у вас є можливість створити гру разом з гравцями,” сказав МаКартур. “Ми хочемо переконатися, що з самого початку ми починаємо цей сезонний шлях з нашими гравцями, і мета полягає в тому, щоб забезпечити постійні, еволюціонуючі досвіди всередині Battlefield 6.”

Розробники наголосили, що “створення всесвіту Battlefield” є однією з основних концепцій Battlefield 6. Окрім планів щодо сезонного контенту після запуску, команда акцентує увагу на еволюційній природі Battlefield Portal та його різноманітних досвідів, щоб залучити гравців у довгостроковій перспективі. За словами Альми Талбот, директора виробництва, набір інструментів настільки вдосконалений, що спільнота зможе змінювати Battlefield в щось несподіване.

“Реакція в кімнаті, коли ми продемонстрували, що гравці можуть робити з Battlefield Portal, була надзвичайно надихаючою. Нам подобається ідея мати цей набір інструментів, що надає гравцям можливість створювати свої власні спільні досвіди,” зазначила Талбот про вдосконалений режим. “Як розробнику, це захопливо постійно тестувати гру, і ми завжди думаємо про те, як чудово буде, коли наші гравці отримають доступ до цих інструментів. Але ще крутіше, коли наші гравці використовують наші інструменти неначе в несподіваних для нас напрямках. Тому я впевнений, що Portal здивує нас усіх тим, що спільнота зможе створити з цих досвідів.”

Створення кращого Battlefield

Battlefield 6 наразі створює досвід, що відповідає класичним висотам серії, при цьому надаючи розробникам достатньо простору для розвитку та реалізації більш амбіційних планів живого сервісу. Ще одним ключовим уроком, який розробники отримали з Battlefield 2042, стало залучення широкого зворотного зв’язку від гравців, що було досягнуто завдяки програмі приватних Battlefield Labs, яка збирала відгуки під час закритих тестів.

“Я вважаю, що одним з ключових аспектів є партнерство з громадою, яке є критично важливим для успіху Battlefield, коли все складається добре,” сказав МаКартур. “Саме тому речі, такі як BF Labs, були важливим аспектом, який навчив нас у майбутньому, як забезпечити дотримання цих основних концепцій, але водночас стежити за тим, щоб шлях, яким ми йдемо разом з нашими гравцями, залишався чесним у нашій візії та напрямку.”

З огляду на очікування більш орієнтованої на живі сервіси гри Battlefield та потребу зберегти справжній досвід серії, розробники зазначили, що відчувають тиск, аби відповідати тому, про що йдеться в серії. Проте, розробники впевнені у цій новій концепції Battlefield, яка може стати частиною їх запланованого “всесвіту Battlefield”.

“Я вважаю, що з проєктом такого масштабу, і з франшизою, яка є такою знаковою та улюбленою, ми хочемо зробити все правильно для нашої бази гравців, тому на нас лежить великий тягар,” заявив директор виробництва. “Але я б сказав, що ми зосереджені на тому, що потрібно робити, і мені цікаво, що ми маємо з Battlefield 6. Те, що ми маємо вже зараз, те, що гравці зможуть відчути під час майбутньої відкритої бета-версії. Це дійсно захоплюючий і енергійний час, і я вважаю, що незважаючи на великий тягар, те, що ми зможемо представити, буде дійсно хорошим, і я знаю, що нашим шанувальникам це сподобається.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird. Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала…

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    You Missed

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку