
Інді-розробник Blingame повідомив, що змушений був скасувати версію гри для Xbox Series X|S, Haak, через складний процес портінгу.
Вікендом студія опублікувала заяву, в якій наголосила, що витратила “більше 14 місяців” на спроби адаптувати свою гру для консолі Microsoft. Однак цей процес виявився “кошмаром” через “безліч” нібито помилок у Центрі партнерів Microsoft.
Минулого року порт гри Baldur’s Gate 3 для Xbox Series X|S також зазнав труднощів перед випуском через консоль S. Ці проблеми згодом були усунені, але обидві ситуації свідчать про можливі більш серйозні проблеми при адаптації ігор для Xbox у формі поступового випуску.
Процес портінгу ігор може бути складним з багатьох причин. Відсутність належної підтримки від виробників консолей ускладнює співпрацю, особливо в контексті відносин між ними та розробниками.
У випадку з Blingame студія стверджує, що помилки в MPC заважали їй зареєструвати обліковий запис, а подальші проблеми з системою підтримки ускладнили запит на допомогу “неможливим”.
“Ми повідомили ID@Xbox про нашу ситуацію,” – написала студія, – “але вони не змогли допомогти. Виявляється, це виходить за межі їхньої компетенції, і це виглядає як проблема Microsoft.”
“Ми дуже хочемо поділитися пригодою Haak з більшою кількістю гравців,” – продовжив Blingame. – “Але фінансування розробки дуже обмежене, і ми не можемо більше чекати. Ми глибоко шкодуємо про цей результат, але ми насправді зробили все можливе.”
У відповідь на коментар у соціальних мережах студія пізніше назвала процес публікації для Xbox “найгіршим, з яким ми коли-небудь стикалися. […] Ми ніколи не зустрічали такі суттєві перешкоди.”
Запит на коментар до Xbox було надіслано, і ми будемо оновлювати інформацію, як тільки отримаємо відповідь.