People Can Fly звинувачує Square Enix у недавніх звільненнях та скасуванні проектів

Outriders, розробник компанії People Can Fly, оголосив про скорочення штату та призупинення роботи над двома проектами, з частковою відповідальністю за це на японському видавця Square Enix.

Генеральний директор People Can Fly Себастьян Войцеховський відомив про ситуацію у LinkedIn та пояснив, що компанія призупинила розробку майбутньої гри Project Gemini після того, як видавець— як виявилось, це Square Enix у свіжому звіті—не надав проект угоди про зміст, яка б охоплювала умови подальших етапів проекту.

“Призупинення проекту Gemini є наслідком того, що видавець не надав нам проект здобутку, який би охоплював умови подальших етапів Project Gemini, а також відсутності комунікації з боку видавця щодо його готовності продовжувати або зупинити проект,” сказав Войцеховський.

У свіжому звіті, поданому 1 червня 2025 року, People Can Fly підтвердила, що йдеться про Square Enix та звинуватила компанію в тому, що вона створила “значну невизначеність” через бездіяльність. Ця невизначеність, як зазначено в окремому звіті, призвела до скорочення 60 працівників компанії.

Робота над проектом Bifrost, який мав бути самостійно виданим People Can Fly, також призупинена, оскільки невизначеність навколо Project Gemini змусила студію переглянути свої фінансові потоки.

Схоже:Керівник PlayStation Studios впевнений, що Marathon уникне помилок Concord

People Can Fly зазначила, що це дослідження продемонструвало “відсутність перспектив для забезпечення організаційних ресурсів і фінансів, необхідних для продовження виробництва та випуску проекту Bifrost.”

“Ми висловлюємо наше глибоке шкоду і сум за тим, як розвивалися ці події, а також щиру подяку всім за внесок до цього моменту,” додав Войцеховський.

Ця новина підкреслює буремний період для польської студії, яка лише торік у грудні скорочувала 120 працівників і переглядала свій план розробки, щоб зосередитися на проектах під замовлення і пріоритизувати розробку єдиного незалежного заголовка.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    The Witcher 3: Wild Hunt принес 2.4 мільярда польських злотих (642.3 мільйона доларів США) польському розробнику CD Projekt за десять років на ринку. Цей відомий проект стартував у 2015 році…

    Об’єднання QA ZeniMax досягло попередньої угоди щодо переговорів з Microsoft

    Сьогодні працівники, які мають профспілку в ZeniMax, святкували значну перемогу, дізнавшись, що їхній профсоюз ZeniMax Workers United-CWA і компанія-матір ZeniMax, Microsoft, нарешті досягли попередньої угоди щодо контракту після двох років…

    You Missed

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Від виходу The Witcher 3 гра заробила майже 650 мільйонів доларів

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Прихід E-Day у 2026 році в Gears of War

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Джоні Айв стверджує, що Rabbit та Humane випустили погані продукти

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Tesla нещодавно втратив керівника відділу робототехніки

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Нереально дорога система моніторингу Home від Ultrahuman має обмежені можливості

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми

    Microsoft доповнив Game Pass більше ніж 50 класичними ретро-іграми