Як бразильська ігрова індустрія може закріпитися на світовій арені

Бразилія займає десяте місце у світі за розміром ринку відеоігор, де приблизно 103 мільйони гравців активно займаються геймерством. За даними, опублікованими місцевою організацією Abragames (згідно нещодавнього звіту Nordicity), бразильська індустрія…

Sony подала позов проти Tencent за звинувачення у копіюванні серії Horizon

Компанія Sony Interactive Entertainment (SIE) звинуватила Tencent у розробці “незграбної копії” своєї популярної серії Horizon у новому позові. Позов (опублікований в Інтернеті Game File) був поданий 25 липня в Північному…

Microsoft розкриває вплив закону про онлайн-безпеку Великобританії на гравців Xbox

Microsoft оголосила про нові деталі впровадження Закону про онлайн-безпеку Великої Британії, який вплине на соціальні функції Xbox, тепер підключаючи процес верифікації віку. Верифікація віку для користувачів Xbox у Великій Британії…

IGDA називає масове вилучення дорослих ігор формою “креативного придушення

Міжнародна асоціація розробників ігор (IGDA) висловила серйозне занепокоєння через виключення та деіндексацію дорослих ігор на платформах Steam та itch.io. Ця неприбуткова організація, яка виступає за права розробників, закликала до більшої…

Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

Krafton виправдовує затримку Subnautica 2

Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії. Юридичні суперечки та кадрові зміни Під час сесії запитань і…

Microsoft стає провідним видавцем PlayStation, а річний дохід Xbox Game Pass наближається до $5 мільярдів

Доходи від продажу апаратного забезпечення Xbox знизилися на 25% у фінансовому році, що закінчився 30 червня 2025 року. Проте Microsoft оголосила про позитивні новини, оскільки компанія стала провідним видавцем на…

Reality Labs все ще несе мільярдні збитки

Meta опублікувала свій останній фінансовий звіт, в якому підтверджується, що підрозділ Reality Labs все ще зазнає значних фінансових втрат. Спекулятивний підрозділ компанії, що займається метасвітом і включає бізнес з виробництва…

Режим UGC у Battlefield 6 є основою амбітного підходу EA до живих сервісів у цій серії

Всі погляди в EA зосереджені на випуску Battlefield 6. Після проблемного запуску Battlefield 2042 компанія об’єднала кілька студій по всьому світу під проводом Battlefield Studios, ставлячи мету перетворити військову симуляцію…