Опитування про виступи на Devcom 2025: Більшість респондентів вважає, що класичні ексклюзиви платформ зникнуть

Переважна більшість респондентів, які взяли участь у щорічному опитуванні виступаючих на Devcom, вважають, що ексклюзивність платформ незабаром стане минулим.

У опитуванні 2025 року, яке заповнили 100 спікерів, наведено деякі роздуми експертів галузі щодо ситуації на ринку.

Варто зазначити, що лише 6 відсотків респондентів вважають, що ексклюзивність платформ залишиться основною стратегією. Більшість очікує, що обмежена ексклюзивність (28 відсотків) або тимчасова ексклюзивність (34 відсотки) стануть звичним явищем, тоді як 32 відсотки вважають, що ексклюзивність взагалі стане рідкістю.

Великі виробники апаратного забезпечення, такі як Nintendo, Microsoft та Sony, традиційно випускали ексклюзивне програмне забезпечення, щоб залучити споживачів до своїх консолей.

Однак нещодавно Microsoft і Sony вийшли за межі Xbox та PlayStation, щоб випускати великі тайтли своїх студій на інших платформах, таких як ПК. Microsoft навіть вирішила випускати основні тайтли на PlayStation і Nintendo Switch.

Третина опитаних спікерів Devcom не довіряє інструментам ШІ

Спікерів Devcom також запитали про інші актуальні теми, такі як штучний інтелект і зростаючі витрати на розробку.

Обговорюючи корисність інструментів ШІ у виробництві, 33 відсотки респондентів висловили бажання бачити «мінімальне» їх використання. Інші зазначили, що ці інструменти слід застосовувати лише в тих сферах, де вони найбільш ефективні, при цьому 32 відсотки респондентів зазначили, що вони можуть допомогти оптимізувати код та виробничі процеси. 11 відсотків вважають, що інструменти ШІ можуть бути корисними в відділах мистецтв і анімації.

Схоже:Технологічний ресурс Digital Foundry відокремився від IGN

Відповідно до опитування, трійка найбільших викликів, з якими зіткнеться індустрія відеоігор у 2025 році, включає політичну та економічну нестабільність (56 голосів), насиченість ринку (53 голоси) та зростаючі витрати на розробку (44 голоси).

Ці думки були висловлені в той час, коли масові звільнення, скасування проектів та закриття студій продовжують залишатися в центрі уваги новин.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Група розробників ZeniMax Online Studios, які недавно були звільнені Microsoft, об’єдналися для створення студії Sackbird. Команда працювала над онлайн-грою лутер-шутером під кодовою назвою Project Blackbird. За даними Bloomberg, Microsoft скасувала…

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Ubisoft скасувала наступну гру у серії Assassin’s Creed (кодова назва “Проект Скарлет”) через побоювання політичних наслідків у США. Згідно з інформацією Game File, компанія ухвалила рішення про скасування гри в…

    You Missed

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Звільнені розробники ZeniMax створюють студію Sackbird

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Оновлення FSD v14 від Tesla тепер доступне, впроваджуючи технологію Robotaxi у вашій автопарку

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Кризу регіональних банків може спровокувати закриття уряду США, стверджує генеральний директор фінансових технологій

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Logitech створила стилус, схожий на Apple Pencil, для Vision Pro

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Microsoft і OpenAI анонсували новий етап співпраці

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку