Опитування: Непослідовні зусилля збереження загрожують “суттєвим втратам” австралійській ігровій індустрії

Національний архів фільмів і звуку Австралії нещодавно провів опитування щодо збереження міжнародних ігор. Результати показали серйозні проблеми з охороною ігор у всьому світі та їхній негативний вплив на місцеву індустрію.

В опитуванні NFSA (проведеному у 2023 році) респонденти зазначили основні перешкоди, такі як правові та технічні обмеження, відсутність спеціалізованих співробітників і фінансування. У підсумковому звіті також наголошується, що більшість організацій розглядає збереження як частину ширшої програми, а не як пріоритет.

Подібно до минулорічного опитування Фонду історії відеоігор, NFSA зазначила, що індустрія стикається зі “значною втратою спадщини”, особливо стосовно австралійського ігрового сектору.

На їхньому сайті повідомляється, що понад 96% класичних австралійських ігор є “критично під загрозою зникнення”, що значно гірше, ніж 87% ігор у США, випущених до 2010 року. Хоча США отримують підтримку від Бібліотеки Конгресу, збереження не є пріоритетом для всіх країн.

Навіть нещодавні ігри також опинилися під загрозою, оскільки організації зберігають їх у цифровому форматі, а не у фізичному вигляді, який “майже вдвічі частіше зберігається”.

Один з респондентів відверто зазначив, що індустрії необхідно пріоритизувати збереження ігор над можливістю їхньої гри та “зробити вибір щодо того, наскільки ‘оригінальними’ зберігати артефакти”.

«Збирання та збереження [ігор] — це все ще розвиваюча сфера, яка виходить за межі нинішніх інституцій», — сказав генеральний директор NFSA Патрік Макінтайр. Він зазначив, що втрата фільмів до 1929 року свідчить про те, що ігри потребують міжнародних зусиль для збереження, аби уникнути подібної долі.

Опитувані також вказали на існування мереж співпраці, таких як Software Preservation Network і Digital Preservation Coalition. Однак потрібні більш структуровані міжнародні партнерства, а також “стандартизовані системи каталогізації”.

Повні результати NFSA щодо проблем збереження ігор у країні можна прочитати на їхньому сайті.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    2K-власне мобільне студію Cat Daddy Games, яка працювала над проектами на базі франшиз NBA 2K, WWE і NFL 2K, ймовірно, звільнила частину своїх співробітників. Кілька розробників підтвердили свої звільнення через…

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор покидає компанію на фоні звільнень у Xbox

    Засновник ZeniMax Online Studios Метт Фірор, який очолював розробку The Elder Scrolls Online (ESO), покидає компанію. Фірор повідомив цю новину в офіційній заяві на платформі X (колишній Twitter), зазначивши, що…

    You Missed

    LG StanbyMe 2 – безсумнівно крутий телевізор з сумнівною вартістю

    LG StanbyMe 2 – безсумнівно крутий телевізор з сумнівною вартістю

    Lovense повідомили про витік електронних адрес користувачів у додатку для іграшок і не усунули проблему

    Lovense повідомили про витік електронних адрес користувачів у додатку для іграшок і не усунули проблему

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    Bluesky запускає перевірку віку у Великій Британії

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    YouTube повідомляє творцям, що вони можуть вільніше використовувати нецензурну лексику

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    BNY надасть «цифровим працівникам» на базі штучного інтелекту власні електронні адреси

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів

    Звіт: Студія Cat Daddy Games, що працює над іграми для мобільних пристроїв, проводить скорочення штатів