Motorica, стартап у сфері анімації на базі GenAI, залучив 5 мільйонів фунтів інвестицій

Motorica, стартап у сфері генеративної анімації, який розробляє інструмент для використання генAI акторів у створенні анімацій для ігор, залучив 5 мільйонів євро (приблизно 5,8 мільйона доларів) нового капіталу.

Як стало відомо, інвестиції очолює Angular Ventures за участю Luminar Ventures. Компанія зазначає, що ці кошти підтримає її «швидкий розвиток», зокрема «масштабування власної AI-платформи та подальші інвестиції в дослідження й розробки, щоб визначити майбутнє миттєвої анімації персонажів».

Віллем Деммерс, генеральний директор Motorica, стверджує, що аніматори витрачають 70% свого часу на технічну роботу, а лише 30% — на креатив. Мета інструменту — перевернути ці показники.

«Автоматизуючи рутину — такі речі, як нудне ключове кадрування для базової локомоції — ми дозволяємо творцям зосередитися на тому, що важливо: на розповіданні історій, емоціях і інноваціях», — сказав Деммерс у своєму заяві. «Цей зрушення допомагає студіям працювати швидше, підвищувати якість і зменшувати тертя при випуску».

Motorica стверджує, що інструмент вже використовується у живих виробничих умовах AAA-студій. На офіційному сайті перелічені компанії, такі як Quantic Dream, Far Out Games та Digital Continue, серед інших.

Максі Келлер, старший аніматор у agora.studio, який раніше працював над такими іграми, як “The Last of Us: Part II” і “Call of Duty: WWII”, зазначив у заяві, що Motorica є «найкращим інструментом для анімації локомоції та Motion Matching», надаючи «кращі, більш стабільні результати, ніж звичайні технології захоплення руху, оскільки вони надають точний контроль над прискоренням і цільовою швидкістю та більше».

Після отримання інвестицій найближчі плани компанії включають розширення інтеграцій через SDK та API для підвищення їхньої спрощеності, розвиток інфраструктури даних і бібліотеки рухів, укладання партнерств із ігровими рушіями, платформами симуляцій та VFX-студіями, а також найм на посади в сферах інженерії, анімації, роботи з даними та підтримки клієнтів.

«Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її», — йдеться у зобов’язанні для художників у заяві. «Замість заміни людської творчості інструменти Motorica усувають рутинну роботу — таку, як локомоція персонажів і цикли наповнення — дозволяючи творчим командам зосередитися на виконанні, нарративі та стилі.

Незважаючи на деякі виклики, 51% опитаних розробників зазначили, що інструменти генеративного AI вже використовуються на їхніх місцях роботи, хоча 30% відповідей вказали, що технологія матиме «негативний» вплив на індустрію. Однак у певних колах індустрії ентузіазм щодо генеративного AI залишається незмінним.

Цього року деякі компанії, що впроваджують генеративний AI, потрапили під критику. Незалежний розробник Serene Questworks був звинувачений у заміні акторів своїх ігор на AI-голосів, а Sony нібито використала генеративний AI для створення аномально схожого аніматроніка героя гри серії “Horizon”. Керівник компанії Compulsion Games, що належить Microsoft, заявив, що використання генеративного AI «не є обов’язковим» у Xbox.

Профспілка артистів SAG-AFTRA протестувала близько року, поки не досягла угоди про покращення захисту AI та умов праці, після чого члени повернулися до роботи під угодою Interactive Media.

Motorica, здається, намагається уникнути подібної негативної уваги. «Команда Motorica прагне підвищити креативність, а не автоматизувати її», — йдеться у зобов’язанні для художників, представленому компанією.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Іспанська студія Aheartfulofgames звинуватила материнську компанію Outright Games у неефективному управлінні після оголошення про закриття студії та звільнення всіх 28 співробітників. У прес-релізі, надісланому до місцевого профспілки CSVI, команда розробників…

    Керівник EA стверджує, що EA Sports стане найціннішим спортивним бізнесом у світі

    EA оприлюднила фінансові результати за перший квартал фінансового року (Q1), підкресливши значний внесок свого підрозділу EA Sports, який випускає популярні франшизи, включаючи EA Sports FC, College Football та EA Sports…

    You Missed

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Вони не втрачають гроші, а просто отримують менше: Aheartfulofgames звинувачує власника Outright Games у неефективному управлінні напередодні закриття

    Компанія з багаторічним досвідом у виробництві іграшок пропонує заміну місць на дистанційно контрольовані машини для смартфонів

    Компанія з багаторічним досвідом у виробництві іграшок пропонує заміну місць на дистанційно контрольовані машини для смартфонів

    У НоутбукLM від Google з’явилася можливість створювати наративні слайд-шоу за допомогою штучного інтелекту

    У НоутбукLM від Google з’явилася можливість створювати наративні слайд-шоу за допомогою штучного інтелекту

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    Labubu може досягти обсягу продажів понад $1 мільярд до завершення року

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    AI Gemini від Google стане більш персоналізованим завдяки автоматичному запам’ятовуванню деталей

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років

    Revolut надає фінансову свободу підліткам 16-17 років