Microsoft стає провідним видавцем PlayStation, а річний дохід Xbox Game Pass наближається до $5 мільярдів

Доходи від продажу апаратного забезпечення Xbox знизилися на 25% у фінансовому році, що закінчився 30 червня 2025 року. Проте Microsoft оголосила про позитивні новини, оскільки компанія стала провідним видавцем на PlayStation у четвертому кварталі.

Останні фінансові результати американського технологічного гіганта підтверджують зменшення продажів апаратного забезпечення Xbox, водночас річний дохід від ігор зріс на 9% у порівнянні з минулим роком, досягнувши 23,5 мільярда доларів. Дохід від контенту та послуг Xbox зріс на 16% в річному обчисленні, що стало можливим завдяки великий угоді з Activision Blizzard.

В останньому звіті 10-K Microsoft підкреслила, що дохід Xbox значною мірою залежить від підписок і продажу контенту як власного, так і третіх осіб.

“Ріст нашого ігрового бізнесу визначається загальною кількістю активних користувачів через контент Xbox, наявністю ігор, пропозицією ексклюзивного контенту, який шукають геймери, потужністю і надійністю пристроїв доступу до нашого контенту і послуг, а також можливістю створення нових вражень,” – заявила компанія.

Під час звіту про прибутки за квартал генеральний директор Microsoft Сатья Наделла заявив, що Xbox (разом з LinkedIn) є однією з двох споживчих елекронних бізнес-ініціатив, які охоплюють “масу кінцевих користувачів”.

Він зазначив, що у бізнесі ігор компанії зараз більше 500 мільйонів активних користувачів щомісячно на різних платформах і пристроях, а Xbox зробила суттєві успіхи на конкурентних платформах, обравши перенести великі власні франшизи на PlayStation і Nintendo Switch.

“Цього кварталу ми стали провідними видавцями як на Xbox, так і на PlayStation, завдяки успішні запуски Forza Horizon 5 і Oblivion Remastered,” – зазначив Наделла.

Екранізація фільму підняла Minecraft до рекордного кварталу

Він додав, що 50 мільйонів людей зіграли в Call of Duty: Black Ops 6, що призвело до понад 2 мільярдів годин гри в усьому світі. Тим часом Minecraft отримав вигоду від виходу фільму “Minecraft”, що забезпечило рекордні показники щомісячної активності та доходу в четвертому кварталі.

Наделла також підтвердив, що річний дохід Xbox Game Pass вперше сягнув майже 5 мільярдів доларів за останній фінансовий рік, і зазначив, що у бізнесі ігор є ще багато нових можливостей.

“У нас в розробці майже 40 ігор, отже, попереду ще багато цікавого,” – додав він. “Цього року ми перевищили 500 мільйонів годин гри, транслюючи через хмару.”

Останні фінансові результати Microsoft були опубліковані приблизно через місяць після оголошення компанії про скорочення штату приблизно на 12 тисяч осіб, включаючи значну кількість співробітників у відеоігровому підрозділі.

Компанія повідомила, що ці звільнення підвищать ефективність і “позиціонують компанію для успіху в динамічному ринку”.

Обговорюючи ці скорочення, прес-секретар Xbox заявив, що компанія має намір “дозволити співробітникам присвятити більше часу значущій роботі, використовуючи нові технології та можливості”, водночас усуваючи зайві функції.

Microsoft досі не підтвердила повний обсяг скорочень, але повідомлення вказують на масові звільнення та скасування проектів в таких внутрішніх студіях, як King, ZeniMax Media та Rare. Також компанія ймовірно закрила The Initiative та призупинила відродження Perfect Dark.

Попри те, що була озвучена думка, що скорочення принесуть користь командам розробників у довгостроковій перспективі, деякі працівники Xbox нещодавно висловили думку, що це буде мати протилежний ефект та критикували Microsoft за хаотичне та “не людяне” управління процесом.

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Видавець PUBG та Subnautica, компанія Krafton, намагається переконати інвесторів, що юридична суперечка щодо Subnautica 2 є позитивним аспектом для студії. Під час сесії запитань і відповідей на фінансовій презентації за…

    Студії Латинської Америки можуть залучати таланти, створюючи атмосферу, де люди не відчувають себе просто цифрою в бухгалтерії

    Apple активно розвиває виробництво iPhone в Індії, прагнучи зменшити свою залежність від Китаю. Компанія розпочала виготовлення всіх чотирьох моделей iPhone 17 на п’яти заводах, серед яких нові потужності Tata Group…

    You Missed

    Плани Apple щодо штучного інтелекту можуть перетворити Siri на емоційний центр вашого розумного дому

    Плани Apple щодо штучного інтелекту можуть перетворити Siri на емоційний центр вашого розумного дому

    Звіт MIT: Штучний інтелект починає витісняти аутсорсинг у США, але масових скорочень через ШІ поки що не очікується

    Звіт MIT: Штучний інтелект починає витісняти аутсорсинг у США, але масових скорочень через ШІ поки що не очікується

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Krafton стверджує, що заходи, вжиті з Subnautica 2, демонструють ретельне управління внутрішнім процесом досягнення етапів

    Чи випробовує Amazon бюджетний варіант кольорового Kindle?

    Чи випробовує Amazon бюджетний варіант кольорового Kindle?

    YouTube спрощує перегляд найцікавіших моментів відео для користувачів телевізорів

    YouTube спрощує перегляд найцікавіших моментів відео для користувачів телевізорів

    SoftBank вкладає $2 мільярди в Intel під час переформатування компанії

    SoftBank вкладає $2 мільярди в Intel під час переформатування компанії