
Компанія Microsoft розпочала новий етап звільнень в Xbox, але кількість скорочень не була розкрита.
В заяві, надісланій Game Developer, представник Xbox підтвердив, що «відбуваються зміни в складі працівників», проте не вказав конкретні цифри.
«Ми продовжуємо впроваджувати організаційні та кадрові зміни, які необхідні для того, аби позиціонувати компанію та команди для досягнення успіху в динамічному ринку», — йдеться в короткому повідомленні.
Також зазначили, що Microsoft має досвід у проведенні кадрових коригувань для задоволення стратегічних вимог бізнесу «навіть в найкращі часи» і прагне підвищити свою гнучкість, «скоротивши кількість керівників».
«Ми надамо працівникам можливість зосередитися на суттєвій роботі, використовуючи нові технології та можливості», — додали вони. «Щоб підвищити ефективність, ми усунемо дублювання, спростивши наші процеси, продукти, процедури та ролі».
За інформацією Bloomberg, компанія розпочала процес раніше сьогодні, скоротивши близько 200 працівників у офісах King’s у Барселоні, Іспанія. Джерела, знайомі з планами, повідомили, що ці скорочення становлять близько 10% робочої сили мобільної студії.
Видання зазначило, що інші європейські офіси, такі як ZeniMax, також зазнали впливу. Очікується, що співробітникам у США повідомлять про подальші скорочення пізніше сьогодні.
Тим часом, The Seattle Times повідомляє, що Microsoft звільняє 4% від загальної кількості своїх працівників, що складає близько 9,100 осіб. Для контексту, Microsoft має більше 228,000 працівників по всьому світу.
Також повідомляється про скасування кількох ігор. Джерела повідомили журналісту Bloomberg Джейсону Шрейєру, що проект MMORPG, який розроблявся в Zenimax Online Studios з 2018 року, був скасований. Крім того, VGC стверджує, що проект Rare під назвою Everwild був скасований після скорочень у британській студії.
Керівник Xbox заявляє, що останні звільнення сприятимуть «сталому успіху»
IGN також отримав повідомлення від керівника Xbox Філа Спенсера, яке було надіслане раніше сьогодні до ігрового департаменту компанії, в якому зазначається, що скорочення проводяться для «позиціонування ігор для сталого успіху».
«Щоб позиціонувати ігри для сталого успіху і зосередитись на стратегічних зонах зростання, ми завершимо або зменшимо роботу в певних напрямках бізнесу та слідуватимемо прикладу Microsoft у видаленні управлінських рівнів для підвищення гнучкості та ефективності», — йдеться в повідомленні. «З поваги до тих, хто постраждав сьогодні, специфіка сьогоднішніх повідомлень та будь-які організаційні зміни будуть озвучені вашими керівниками в найближчі дні».
Спенсер також додав, що Microsoft прагне захистити ті сфери свого ігрового бізнесу, які «процвітають», щоб максимально реалізувати потенціал цього сегменту. Він зазначив, що скорочення проводяться в той час, коли компанія має багато гравців, ігор, а також часу, присвяченого іграм, як ніколи раніше. «Наша платформа, апаратура та план ігор ніколи не виглядали так добре. Успіх, якого ми досягли сьогодні, базується на складних рішеннях, які ми приймали раніше. Ми повинні робити вибір зараз для продовження успіху в майбутні роки, і ключовою частиною цієї стратегії є дисципліна при пріоритизації найбільш слабких можливостей».
Ці звільнення є четвертим значним етапом скорочень в Microsoft після того, як виробник Xbox завершив своє велике злиття на 68,7 мільярдів доларів з Activision Blizzard.
Компанія розпочала 2024 рік з сокращення 1,900 осіб у своєму ігровому бізнесі. Після цього були закриті ключові студії, такі як Arkane Austin, Alpha Dog Games та Tango Gameworks кілька місяців потому — хоча Tango згодом було врятовано після придбання Krafton.
Потім Microsoft звільнила ще 650 працівників ігрової індустрії у вересні 2024 року.
Оновлення 7/2: Microsoft, за повідомленнями, закрила студію The Initiative, розташовану в Санта-Моніці, після скасування перезапуску Perfect Dark, про який було оголошено вперше в 2020 році.