
Новостворена ірландська студія Day Off Interactive, очолювана колишньою дизайнеркою гри Cities: Skylines Кароліною Корппо та продюсером гри Life is Strange Десом Гейлом, офіційно оголосила про свою діяльність.
Студія, заснована в липні 2024 року, спеціалізується на розробці “інноваційних стратегій та симуляційних ігор”. Згідно з оголошенням, 14-особова команда працюватиме віддалено з різних куточків Європи та слідуватиме чотириденному робочому тижню. Студія отримала фінансування від ангельських інвесторів для старту роботи над своїм першим титулом, а анонс заплановано на пізніше цього року.
Команда Day Off складається з шести основних розробників та групи підрядників. До основної команди входять креативний директор Кароліна Корппо (колишня дизайнерка Cities: Skylines), керівник виробництва Дес Гейл (колишній продюсер Life is Strange та Citizen Sleeper), технічний директор та архітектор систем даних Колман Хамфрі (співзасновник та колишній CEO компанії Slight), фракційний директор з маркетингу Джейн Робінсон (колишня маркетинг-директорка Other Things), директор студії та власник продукту Ітан Грант (спеціаліст з бізнес-розвитку та стратегії продукту більше 11 років) та заступник директора студії та дизайнер Карл Раббіт (дизайнер з багатопрофільним досвідом за понад десять років).
Серед підрядників є фахівці з озвучування, концепт-арту, графічного дизайну та музичної композиції. Day Off також співпрацює з партнерами по розробці MobiusCode (Exotic Matter) та Cyborn (Wall Town Wonders, Horizon: Forbidden West). Засновники вирішили працювати з зовнішніми колабораторами після участі в щорічній програмі Match від SpielFabrique, де було визнано переваги співпраці між студіями для покращення якості процесів та зниження ризиків під час розробки.
“Основні цінності Day Off Interactive включають інновації через симуляцію, стійкий бізнесріст та зв’язок з громадою, створення доброзичливої та довірливої атмосфери для обміну ідеями”, – говориться в оголошенні. “Команда працює повністю віддалено та прийняла чотириденний робочий тиждень, відповідно до назви бренду.”
Ігрова розробницька сцена в Ірландії зазнала своїх підйомів і падінь за останні кілька років. У листопаді 2022 року дочірня компанія Virtuos Black Shamrock оголосила про майже подвоєння своєї чисельності, довівши кількість працівників до близько 200 осіб. Минулого місяця Virtuos підтвердила скорочення працівників у Азії та Європі, але не уточнила, які саме студії постраждали.
У травні 2023 року Dublin-based Keywords придбала студію Hardsuit Labs, що надає підтримку в AAA-іграх, за нерозголошену суму, з метою перетворити Hardsuit на першу студію компанії в Сіетлі.
Заголовки новин стали менш позитивними минулого року, коли Blizzard проводила скорочення, звільнивши майже 140 працівників в Ірландії.
Нещодавно студія Romero Games опинилася в кризовій ситуації після того, як невказаний видавець (про якого повідомляється, що це Microsoft) раптово відкликав фінансування проекту. Студія з Галуая наразі намагається знайти новий шлях.