
Frost Giant Studios, під керівництвом генерального директора Тіма Мортена, заявило про можливість скорочення штату внаслідок проблем з реалізацією їхнього проекту, Stormgate, який не виправдав очікувань.
Мортен, з багаторічним досвідом у галузі, зокрема, працюючи над франшизою StarCraft в Blizzard, виступив на виставці Gamescom 2025 і повідомив, що Stormgate зазнав значної нестачі гравців після виходу з раннього доступу в Steam.
Під час відвертої розмови про поточний стан проекту, Мортен зазначив, що пікове значення гравців на Steam під час запуску склало близько 1,000 одночасних учасників, що значно менше, ніж 5,000, які було зафіксовано під час раннього доступу.
“Зараз ми маємо лише 20% гравців від того, що бачили під час раннього доступу, і це не є стійким положенням для нас. Тому нам потрібно знайти партнера, або ж скоротитися,” — заявив він.
Обговорюючи можливості партнерства, Мортен впевнений, що основні елементи Stormgate мають великий потенціал, і студія може використовувати свої інструменти та досвід, щоб надати партнерам, зацікавленим у створенні стратегічних ігор, “значну перевагу”.
“Існує кілька великих франшиз, які було б логічно перетворити на RTS, тому ми маємо багато розмов про це. Другим очевидним напрямком для нас є контент, створений користувачами,” — пояснив він.
Мортен додав, що RTS має багатий досвід UGC, і з моменту виходу першого інструменту для створення контенту (UGC) спостерігалася значна активність та креативність з боку спільноти.
“Майбутнє Frost Giant і Stormgate дійсно залежить від того, чи знайдемо ми хорошого партнера, в іншому випадку нам не залишиться нічого іншого, як скорочуватися,” — зазначив він.
Ця заява є тривожною, оскільки в компанії наразі працює 48 співробітників. Мортен зазначив, що масштаб скорочень залежатиме від того, як багато доходу компанія зможе отримати, але підтвердив, що Stormgate не приносить “значного” прибутку наразі.
Виклики Frost Giant Studios в реалізації потенціалу Stormgate після залучення майже 40 мільйонів доларів
Frost Giant залучила менш ніж 40 мільйонів доларів фінансування з моменту заснування у 2020 році, і ми запитали Мортена, на що були витрачені ці кошти.
“Найбільші витрати йдуть на розробників, які створюють гру. Це переважає всі інші витрати,” — сказав він. “Люди люблять говорити про створення однієї сцени або про зірок у грі, але ці витрати нічого не вартують у порівнянні з витратами на команду протягом п’яти років.”
Мортен підтвердив, що Frost Giant не перевищила бюджет у 40 мільйонів доларів, але висловив бажання залучити додаткові кошти, оскільки його бачення проекту було (і залишається) дуже амбіційним. Він вважає, що якби компанія могла залучити капітал відповідно до свого бачення, то результат міг би бути кращим, але визнає, що в сучасних умовах інді-розробникам необхідно зосередитись на “чіткій меті”.
“Нам довелося зіштовхнутися зі зменшенням капіталу,” — продовжив він. “Нам довелося стикатися з великою конкуренцією за увагу гравців сред безлічі ігор, які щорічно з’являються у Steam. Зараз багато чудових ігор, як Wildgate від DreamHaven та Supervive від TheoryCraft, котрі отримують високі оцінки, не досягають розміру, якого я очікував.”
Мортен стверджує, що для інді-розробників все ще існують можливості, але їм, можливо, доведеться поглянути в нові напрямки, щоб зберегти власний бізнес.
“Існують можливості для інді-студій. Вони просто інші. Досі існують маленькі команди з низькими витратами, які зосереджуються на чіткій меті та диференціації, і вони можуть досягати успіху,” — додав він.
“Я вважаю, що контент, створений користувачами, зростає, особливо в таких платформах, як Roblox, UEFN, а також на модифікаційних сайтах. Тут є багато захоплюючих можливостей. А компанії, що мають вічні франшизи та стабільний дохід, продовжуватимуть намагатися впроваджувати нововведення,” — підсумував він.