Екс-генеральний директор Nexon розкритикував цикли галасу в індустрії

Колишній генеральний директор компанії Nexon Оуен Махоні опублікував у вівторок запис у своєму блозі, в якому проаналізував цикли підвищеного інтересу в індустрії відеоігор, зокрема в esports, хмарному геймінгу, метавсесвіті та віртуальній реальності. Він застеріг читачів від участі у цих циклах, надаючи рамки для розуміння галузевих тенденцій і те, що він називає “аудитом моди”. Така прозорість є рідкістю для керівників, про що сам Махоні згадує у своїй публікації, посилаючись на розмову з журналістом Bloomberg у 2015 році, де йому порадили не висловлювати своїх думок щодо віртуальної реальності.

“Легко озиратися назад і висміювати всіх учасників,” написав Махоні, який покинув Nexon у 2024 році. “Але феномен циклів підвищеного інтересу в ігровій індустрії насправді є серйозною справою. Наслідки цих масових ілюзій призвели до знищення десятків мільярдів капіталу і тисяч — можливо, десятків тисяч — кар’єр були зруйновані. Ступінь цього руйнування залишає важливий урок: основне вміння полягає у вмінні виявляти та розуміти цикли підвищеного інтересу та орієнтуватися в них, коли вони неминуче виникають.”

І, як зазначив Махоні, висміювання людей, які сприяли цим модам, є “цінним”, він зробив рідкісний крок, щоб визнати зовнішню критику, яку такі рішення часто отримують. “Висміювання трендів моди та людей, які беруть у них участь, після події цікаве, але це також цінно,” написав він. “Це не були безневинні моди. Неправильні інвестиції знищили мільярди доларів капіталу, які належали пенсійним фондам, рахункам для пенсіонерів і звичайним заощаджувачам. Для тих, хто робить капіталовкладення, ігнорування питань досвіду користувачів — це не просто наївно, це порушення фидуціарних зобов’язань.”

Замість того, щоб слідувати моді, ці компанії та їх керівники могли б створювати “речі, які справді потрібні людям”, але в підсумку витратили “час та увагу талановитих розробників і технологів.”

Прогалини міркувань у відеоігровій індустрії слідують чотирьом тенденціям

Махоні описав шаблон, якому індустрія часто слідує під час цих циклів підвищеного інтересу: “гламурне зображення”, яке демонструє ідеальне бачення продукту; “фейкові новини”, “грандіозний наратив” про нову технологію і те, як вона стане революційною; “період OK Boomer”, коли “консультанти публікують глянцеві звіти з графіками в формі хокейної ключки;” і нарешті, “підтвердження через M&A”, коли компанія робить дороге рішення, яке легітимізує цей підвищений інтерес.

Махоні навів приклад колишнього генерального директора Activision Blizzard Боббі Котіка, який активно просував esports серед власників традиційних спортивних команд. “Йому були потрібні доходи; їм — зростання. Власники команд бачать, як їхні діти грають у відеоігри, та припускають, що ‘в майбутньому діти заповнять арени esports так, як ми заповнювали стадіони для футболу.’ Обидві сторони мали всі стимули, щоб вірити в цю моду, хоча лише продавець отримав прибуток.”

Далі він представляє те, що називає “аудитом моди”, який включає три запитання щодо потенційної моди. Він закликав керівників запитувати, чи є тренд насправді чимось новим і чи покращує досвід користувачів. Третє запитання стосується матеріальності продукту: чи можна його спробувати самостійно? “Ваші власні відчуття зазвичай більш надійні, ніж думка натовпу,” написав Махоні.

Махоні звернув увагу, що якщо проаналізувати кілька найбільших мод індустрії через цю призму — включаючи віртуальну реальність, блокчейн, метавсесвіт, esports і хмарний стрімінг — жодна з них не проходить “перевірку”.

“Розрізняти реальне від порожнього важливіше ніж будь-коли, на початку найбільшого циклу підвищеного інтересу — і революції у технологіях, що змінюють світ — нашого життя,” підсумував Махоні. “Це виклик нашого часу та тема для майбутньої статті.”

  • Коваленко Марія

    Related Posts

    Інді-студія Heart Machine з Лос-Анджелеса скорочує чисельність працівників

    Оновлення (09.10.25): У новій заяві, надісланій Game Developer, студія Heart Machine прагне прояснити майбутнє раннього доступу гри Hyper Light Breaker та пояснює, що їхній план полягає в тому, щоб максимально…

    Як викуп EA відрізняється від звичного сценарію

    Понад тиждень тому Electronic Arts, видавець Battlefield та EA Sports FC, підтвердила угоду на викуп вартістю $55 мільярдів, фінансовану консорціумом інвесторів, до якого входять Державний інвестиційний фонд Саудівської Аравії, американський…

    You Missed

    Екс-генеральний директор Nexon розкритикував цикли галасу в індустрії

    Екс-генеральний директор Nexon розкритикував цикли галасу в індустрії

    Найкращі пропозиції смартфонів на Prime Day в Amazon США

    Найкращі пропозиції смартфонів на Prime Day в Amazon США

    Revolut готується до виходу на індійський ринок

    Revolut готується до виходу на індійський ринок

    Новий дистанційний пульт для е-рідера Kobo дозволяє перевертати сторінки натисканням кнопки

    Новий дистанційний пульт для е-рідера Kobo дозволяє перевертати сторінки натисканням кнопки

    Tesla планує побудувати “колосальний” завод для виробництва чипів для штучного інтелекту

    Tesla планує побудувати “колосальний” завод для виробництва чипів для штучного інтелекту

    Шкода! AirPods не мають функції живого перекладу в Європі

    Шкода! AirPods не мають функції живого перекладу в Європі