Джейд Реймонд залишає Haven Studios

Досвідчена фахівець індустрії Джейд Реймонд залишила Haven Studios, студію, яку вона заснувала в 2021 році.

Представник Haven Studios підтвердив цю інформацію після первинного повідомлення Bloomberg про зміни в керівництві, однак обидва – як заява компанії, так і внутрішня інформація про відхід – на жаль, не містили пояснень причин, чому Реймонд вирішила піти.

“Джейд Реймонд була неймовірним партнером і візіонером при заснуванні Haven Studios,” – йдеться у заяві, наданій Bloomberg. “Ми щиро вдячні їй за її лідерство та внесок, бажаємо всього найкращого в наступній главі її кар’єри.”

Також було зазначено, що студія “продовжить свій шлях” під новим керівництвом у особі співлідерів Марі-Ев Даніс і П’єра-Франсуа Сапінскі.

Хоча офіційна заява не містить інформації про причини відходу Реймонд, джерела, що спілкувалися з Bloomberg, припускають, що ранні відгуки на проект, що розробляється, могли зіграти свою роль. Розробники, наближені до справи, повідомили виданню, що керівництво PlayStation не пояснило причин її відставки в жодних внутрішніх повідомленнях, надісланих до студії. Однак ці джерела вказали, що зміни відбулися через кілька тижнів після отримання не дуже вдячних відгуків на Fairgames після зовнішнього тестування, що викликало занепокоєння серед деяких розробників у команді.

Схоже:Звіт: Розробник Lost Records Don’t Nod скорочує персонал

Реймонд раніше працювала продюсером та виконавчим продюсером над ранніми іграми Assassin’s Creed (а також оригінальною Watch Dogs) в Ubisoft, після чого перейшла до EA, Google Stadia і, зрештою, Haven. Це не перший раз, коли вона залишає студію, яку сама заснувала, адже в 2018 році вона пішла з EA Motive, яку також заснувала у 2015 році.

Haven Studios та плани Sony щодо сервісних ігор

Fairgames була анонсована в 2023 році і є одним із небагатьох проектів, що досі розробляються в рамках портфоліо сервісних ігор Sony. Хоча Helldivers II став важливим досягненням для ініціативи, деякі інші проекти були скасовані (наприклад, пропонований шутер від Naughty Dog на основі серії The Last of Us) та деякі з успіхом вийшли в світ (як Concord), хоча й ненадовго.

Перший проект Haven Studios позиціюється як “свіже, сучасне прочитання жанру пограбування”, де гравці “приєднуються до підпільного руху, щоб обікрасти надбагатих і відновити баланс сил.” Офіційна дата виходу гри поки не оголошена.

  • Аватар

    Коваленко Марія

    Related Posts

    Проекти Take-Two зростають щорічно, незважаючи на відтермінування GTA VI

    Затримка виходу Grand Theft Auto VI на 2026 рік створила значний прогалину в графіку випусків Take-Two, настільки велику, що ви могли б занепокоїтись через можливі фінансові втрати. Але якщо ви…

    Українська локалізація для Company of Heroes 3 з’явилася, хоча гра була випущена більше ніж два роки тому

    Гра Company of Heroes 3 несподівано отримала український текстовий переклад. Це стратегія в реальному часі, розроблена канадською студією Relic Entertainment. Хоча проєкт був випущений більше двох років тому, локалізація з’явилася…

    You Missed

    Google знову запускає функцію пошуку «Запитай у Фото» з підтримкою штучного інтелекту – тепер вона працює швидше

    Google знову запускає функцію пошуку «Запитай у Фото» з підтримкою штучного інтелекту – тепер вона працює швидше

    Google закриває Android Instant Apps через низький рівень використання

    Google закриває Android Instant Apps через низький рівень використання

    Виявлено вразливість витоку даних без кліків в Microsoft 365 Copilot

    Виявлено вразливість витоку даних без кліків в Microsoft 365 Copilot

    Google нарешті випустив перше суттєве оновлення Snapseed за останні роки

    Google нарешті випустив перше суттєве оновлення Snapseed за останні роки

    Світовий ріст фінансових технологій під тиском макроекономічних ризиків

    Світовий ріст фінансових технологій під тиском макроекономічних ризиків

    Для тих, хто любить трилери та жахи: топ фільмів на реальних подіях

    Для тих, хто любить трилери та жахи: топ фільмів на реальних подіях