
Глава PlayStation Studios запевняє, що Marathon не повторить помилок Concord
Глава PlayStation Studios Хермен Халст наголосив, що майбутня гра Bungie, шутер з живим сервісом Marathon, не повторить помилок з Concord.
Амбіції компанії на ринку живих сервісів
Обговорюючи плани компанії щодо живих сервісів під час бесіди зі сторонніми інвесторами, Халст зазначив, що ринок все ще є “чудовою можливістю” для PlayStation, незважаючи на те, що у підприємства є непостійна історія з виходом подібних продуктів.
Минулого року компанія запустила шутер Concord, але швидко вирішила його закрити, оскільки гра не змогла набрати обертів. Розробник Firewalk закрили всього за кілька тижнів після цього, визнавши, що гра “не відповідала нашим очікуванням”.
Також цього січня Sony скасувала ще два проєкти в розробці у своїх студіях Bluepoint Games і Bend Studios. Раніше цього тижня було підтверджено, що частина співробітників студії Bend була звільнена в процесі переходу на наступний проєкт.
Уроки з минулих помилок
Халст підкреслив, що компанія винесла важливі уроки з цих невдач і вважає, що Marathon має усі шанси на успіх. “Існують певні унікальні виклики, пов’язані з виробництвом живих сервісів. У нас були початкові успіхи, як з Helldivers II. Але також ми зіткнулися з проблемами, такими як вихід Concord,” – сказав Халст.
“Я вважаю, що в цю гру було вкладено багато зусиль. Але, зрештою, вона потрапила в надзвичайно конкурентний сегмент ринку. Вона недостатньо відрізнялася, щоб зацікавити гравців. Тому ми переглянули наші процеси, аби глибше зрозуміти, чому ця гра не виправдала очікувань, і запобігти повторенню тих же помилок”.
Покращення процесів в PlayStation Studios
Халст додав, що PlayStation Studios впровадила більш суворі процеси для валідації своїх креативних, комерційних і розробницьких гіпотез. “Ми робимо це вже на регулярній основі,” – уточнив він. “Це план, який забезпечить правильні інвестиції в правильні можливості у правильний час, забезпечивши при цьому більш прогнозовані терміни для Marathon.”
Майбутній шутер стане першим новим проєктом Bungie за понад десять років і першим, над яким студія працює поза Destiny з моменту її придбання Sony у 2022 році.
Халст зазначив, що метою є випустити “дуже сміливу, інноваційну та глибоко захоплюючу гру”. Він пояснив, що Marathon наразі проходить тестові цикли, отримуючи “різноманітний” фідбек, хоча такі змішані враження можуть бути “дуже корисними”.
“Тому ми проводимо ці тести. Постійне тестування та повторна валідація гіпотез, про які ми говорили, для мене є надзвичайно цінними, адже це дозволяє постійно покращувати гру,” – додав він. “Коли відбудеться запуск, ми надамо цій грі оптимальні шанси на успіх.”
Внутрішні проблеми Bungie
Халст може виглядати впевненим, але нещодавній звіт вказав на те, що моральний стан у Bungie “вільно падає” після того, як студія визнала використання крадених художніх матеріалів у Marathon. Цей “різноманітний” відгук гравців також викликав занепокоєння всередині компанії напередодні запланованої дати запуску 23 вересня.
Студія також змушена була провести звільнення співробітників на початку року, зокрема Sony скоротила 220 вакансій через перевищення “фінансових меж безпеки”.