
Адміністрація Трампа здійснила сумнівні з погляду законодавства скорочення фінансування федеральних програм, що призвело до дефіциту у півмільйона доларів для Сильного національного музею ігор.
Згідно з повідомленням, отриманим від Академії інтерактивних мистецтв і наук, організація дізналася минулого місяця, що два її федеральні гранти від Національного фонду гуманітарних наук (NEH) та Інституту музеїв і бібліотечних послуг (IMLS) були “скасовані” після виконавчих указів президента Трампа про “зменшення розмірів” цих агенцій.
Ці виконавчі укази передували масові звільнення в обох агенціях, які частково здійснювалися під егідою “Департаменту урядової ефективності”, очолюваного Ілоном Маском. Оскільки цей департамент не був створений Конгресом США, його різкі скорочення в федеральному уряді неодноразово піддавалися судовим оскарженням.
Скорочення, з якими зіткнувся Сильний музей, оскаржуються також через те, що вони є неконституційними, з посиланням на арґумент, що саме Конгрес, а не виконавча влада, уже профінансував ці програми та агентства в бюджеті на 2024 рік.
Шейн Райневальд, директор зі зв’язків з громадськістю Сильного музею, підтвердив у листі для Game Developer, що ці скорочення дійсно мали місце. Він пояснив, що ці два гранти призначалися для фінансування майбутніх виставок: одна з них називається “За межами сигналу: ігрові шоу в Америці” і фінансувалася за рахунок NEH, а друга – проект збереження колекцій, пов’язаний з “важливими іграшковими каталогами”.
“Жоден з грантів не впливає на регулярний операційний бюджет музею,” зазначив Райневальд. “Незважаючи на ці проблеми з фінансуванням, музей все ще планує завершити обидва проекти, хоча розмір, обсяг і графік можуть зазнати змін, якщо дефіцит не буде закрито за рахунок інших джерел, включаючи пожертви, інші грантові можливості та підтримку з боку індустрії.”
Обидві урядові організації раніше фінансували інші виставки в Сильному музеї, зокрема виставки ESL Digital Worlds, де розташований Світовий зал слави відеоігор.
Хоча адміністрація Трампа та сам президент не робили прямих коментарів або регуляторних дій, спрямованих на індустрію відеоігор, їх дії неодноразово завдавали шкоди компаніям і працівникам.
У лютому 2025 року один з розробників ігор з Массачусетсу вступив до колективного позову проти адміністрації Трампа через скасування політики, що дозволяє громадянам США отримувати паспорти, які підтверджують їх гендерну ідентичність. Розробник стверджував, що дії адміністрації вплинули на їхню здатність подорожувати за кордон для роботи особисто з колегами.
А тим часом, податки на імпорт, які адміністрація впроваджує час від часу, тривожать світ індустрії обладнання для відеоігор — дія, яка стресова в будь-який рік, але особливо загострюється на фоні випуску Nintendo Switch 2.
Sony також оголосила, що розглядає можливість перекладення витрат на податки на споживачів для своєї електронної техніки (включаючи лінійку PlayStation 5), у той час як Microsoft анонсувала первинне підвищення цін на свої консолі Xbox після зміни податкових регуляцій.
Асоціація розважального програмного забезпечення публічно попередила в лютому 2025 року про те, що ці податки матимуть “негативний вплив” на індустрію відеоігор.
І на завершення, продовжує реалізовуватися політика та пропозиція законодавства, пов’язана з Проектом 2025, ініціативою, підтримуваною Фондом спадщини, що пропонує скорочення контролю трудового законодавства, захисту прав цивільних осіб тощо.
Game Developer звернувся до IMLS та NEH і оновить цю історію, коли з’явиться коментар.