Xiaomi продовжує демонструвати сильні результати після рекордного першого кварталу, представивши аналогічно вражаючі показники у другому кварталі цього року. Загальні доходи групи зросли до рекордної суми в 116 мільярдів юанів, що на 30,5% більше в порівнянні з другим кварталом минулого року. Основною категорією залишається виробництво смартфонів, за яким йдуть IoT та продукти для стилю життя, однак сегмент Smart EV, Ai та інших нових ініціатив швидко зростає.
Вражаюче, що це п’ятий поспіль квартал з річним зростанням (YoY) понад 30%. Це також третій квартал підряд, коли доходи перевищують 100 мільярдів юанів. З цього всього скоригований чистий прибуток склав 10,8 мільярдів юанів (+75,4% YoY).
Бізнес зі смартфонами.
Xiaomi займає третю позицію у світі за обсягами поставок з 42,4 мільйона одиниць, які були продані у другому кварталі (+0,2% YoY). Це близько до результатів Apple, у якої за квартал було реалізовано 44,8 мільйона одиниць (-1,8% YoY).
Якщо подивитися на результати за регіонами, Xiaomi займає перше місце у Південно-Східній Азії, друге в Європі, на Близькому Сході та в Латинській Америці, а також третє в Африці. У материковому Китаї компанія займає четверте місце за обсягами поставок згідно з даними Canalys.
У грошовому еквіваленті доходи від продажу смартфонів Xiaomi за другий квартал 2025 року становили 45,5 мільярдів юанів, що на 2,1% менше в порівнянні з минулим роком. Це відповідає зниженню (-2,7% YoY) середньої ціни продажу (ASP) до 1 073 юанів (приблизно $149). Однак продажі преміум смартфонів Xiaomi в материковому Китаї зростають – вони тепер становлять 27,6% від всіх продажів у країні, що на 5,5 процентних пунктів більше.
Планшети та інші пристрої
Продажі планшетів Xiaomi також показують добрі результати – компанія займає п’яте місце в світі та третє в материковому Китаї. Всього за цей квартал було реалізовано 3,1 мільйона планшетів, що на 42,3% більше в порівнянні з минулим роком.
Також Xiaomi активно реалізує пристрої для носіння – її смарт-браслети займають перше місце у світі та друге в материковому Китаї, а бездротові навушники TWS – друге місце у світі та перше в Китаї. Компанія також проникає у нові сегменти, нещодавно запустивши Xiaomi Smart Glasses.
Електромобілі
Через нашого партнерського сайту, ArenaEV, ми слідкуємо за зростанням Xiaomi на ринку електричних автомобілів. Квартальні поставки за другий квартал склали 81 302 одиниці. У липні місячні поставки електромобілів перевищили 30 000 одиниць. Від початку (5 кварталів тому) загальні поставки перевищили 300 000 одиниць.
Xiaomi також розширює свою роздрібну мережу. Якщо повернутися до електромобілів, то на кінець другого кварталу у компанії було 335 магазинів у 92 містах материкового Китаю. Для всіх товарів в Китаї налічується понад 17 000 магазинів і близько 200 роздрібних магазинів за кордоном.
Інші ніші
Це не лише телефони та автомобілі – Xiaomi продає майже все. Продажі кондиціонерів показали вражаюче річне зростання понад 60% у другому кварталі з більш ніж 5,4 мільйона одиниць. Пральні машини реалізували понад 600 000 одиниць з ростом понад 45% YoY. Продажі холодильників зросли більше ніж на 25% YoY до 790 000 одиниць.
Входження в нові сегменти може бути витратним – сегмент Smart EV, Ai та інших нових ініціатив Xiaomi наразі не приносить прибутку, але операційні збитки наближаються до точки беззбитковості останні кілька кварталів. Вони становили 0,5 мільярда юанів у першому кварталі цього року і знизились до 0,3 мільярда юанів у другому кварталі.
Xiaomi також збільшує витрати на дослідження та розробки – вони зросли на 41,2% YoY у другому кварталі і, як очікується, досягнуть близько 30 мільярдів юанів цього року. Це охоплює розробку нового чипсета, технології для електромобілів, роботу в сфері штучного інтелекту та інше.






