Volkswagen оновлює свою стратегію електромобілів завдяки новій платформі та знижці на батареї

Volkswagen готується до значних змін у своєму асортименті електромобілів. Починаючи з 2026 року, німецький автопроизводник планує впровадити нову платформу для своїх електромобілів та перейти на нову технологію батарей. Мета полягає в зменшенні витрат і можливому покращенні характеристик електрокарів.

Першою моделлю, яка отримає ці оновлення, стане Volkswagen ID.2, що з’явиться на ринку в 2026 році. Цей автомобіль стане першим у VW, який використовуватиме батарею з літій-ферро-фосфату (LFP). Батареї LFP в загальному дешевші у виробництві, ніж батареї на основі нікель-марганець-кобальту (NMC), які сьогодні часто використовуються в багатьох електромобілях, зокрема в наявних моделях Volkswagen.

Після виходу ID.2 на дорогу, Volkswagen почне переводити інші моделі ID на оновлену платформу. Ця нова основа отримала назву MEB Plus, що є еволюцією нинішньої платформи MEB, на якій збудовані існуючі електромобілі VW, такі як ID.3, ID.4 та ID.7. Під час переходу на платформу MEB Plus, ці моделі також отримають нову технологію батарей LFP.

Батареї LFP стають дедалі популярнішими в останні роки. Автовиробники знайшли способи поліпшити їх продуктивність, підвищуючи дальність ходу автомобіля на одному заряді, зберігаючи при цьому цінову перевагу в порівнянні з NMC. Такі компанії, як Tesla та Ford, вже почали використовувати батареї LFP у деяких своїх моделях. Volkswagen також приєднується до цього тренду, розглядаючи LFP як ключову технологію для більшості своїх електромобілів. Томас Шефер, керівник Volkswagen, назвав перехід на MEB Plus і батареї LFP “значним кроком вперед” для компанії в плані витрат та продуктивності.

Volkswagen планує виробляти нові батареї LFP на своєму новому заводі в Зальцгіттері, Німеччина. Цей завод з часом буде зосереджений на виробництві батарей LFP, хоча певний час продовжить виготовляти деякі з старих NMC батарей. Хоча Volkswagen не розкрив конкретні деталі про дальність, яку зможуть забезпечити ці нові батареї, або наскільки дешевшими вони будуть, потенціал для електромобілів з більшою дальністю за нижчою ціною явно існує.

Окрім змін під капотом, Volkswagen також планує оновлення дизайну своєї лінійки ID. Метою є створення більш привабливого та запам’ятовуючого стилю для моделей ID. Цей акцент на покращенні дизайну, в поєднанні з зусиллями покращити програмне забезпечення в автомобілях через партнерства, демонструє, що Volkswagen активно працює над тим, щоб зробити свої електромобілі більш конкурентоспроможними та привабливими для покупців у всьому світі.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Сьогодні Qualcomm оголосила про придбання компанії Arduino, яка залишиться незалежним брендом та продовжить підтримувати “широкий спектр мікроконтролерів та мікропроцесорів від різних виробників напівпровідників”, згідно з офіційним релізом компанії. Внаслідок цієї…

    Під漏ює інформація про Honor Magic8 Pro в білому кольорі

    Сьогодні в Китаї було показано новий Honor Magic8 Pro в білому кольорі. Раніше, минулого місяця, був представлений звичайний Magic8 у кольорі небесно-блакитний, і тепер обидві моделі з’явилися в живих зображеннях…

    You Missed

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка