
Бізнес рішень для платежів Deutsche Bank інтегрує Wero у свою пропозицію прийому платежів напередодні запуску мобільного гаманця в Німеччині.
Редакційний коментар
Цей матеріал підготовлено редакційною командою на основі його значущості та інтересу для нашої спільноти.
Ініціатива Wero, започаткована для використання потенціалу безпосередніх платежів (A2A) з метою допомогти європейським банкам конкурувати з гігантами Visa та Mastercard, вже залучила 40 мільйонів користувачів у перших країнах, де вона запроваджена.
Спочатку зосереджена на переказах між фізичними особами, ця ініціатива тепер прагне охопити онлайн-оплати. Deutsche Bank забезпечить можливість прийому Wero для своїх клієнтів на ринку Німеччини, а також в Бельгії та Франції після запуску, із подальшим виходом на ринки Нідерландів та Люксембургу.
Банк, який є акціонером EPI, зазначає, що ця пропозиція адресована не лише традиційним торговцям, але й відкривається для учасників ринку та агрегаторів, таких як фінансові технології та постачальники платіжних послуг.
“Інтеграція Wero дозволить нам запропонувати нашим клієнтам сучасну європейську альтернативу поточним міжнародним платіжним рішенням – рішення, яке є безпечним, ефективним та глибоко закріпленим в Європі. Цей метод стане одним із основних локальних платіжних рішень банку,” – говорить Коріна Меттерніх, керівник бізнес-продуктів платіжних методів в Європі в Deutsche Bank.