
Фінансова служба Великої Британії застерігає споживачів бути обережними щодо підробок, оскільки зросла кількість повідомлень про фальшиві електронні листи та дзвінки від аферистів, які видають себе за представників регулятора.
Редакційний коментар
Цей контент обраний, створений і редагований редакційною командою на основі його актуальності та інтересу для нашої аудиторії.
Аферисти намагаються викрасти гроші, переконавши людей передавати їм кошти або конфіденційну інформацію, таку як ПІН-коди та паролі від банківських рахунків.
Регулятор повідомляє, що вже цього року на гарячу лінію надійшло 4465 повідомлень про фальшиві схеми FCA, з яких 480 жертв були ошукані та переказали кошти шахраям.
Більшість, майже дві третини, звернень надійшли від осіб, старших 56 років.
Одним із найпоширеніших методів шахрайства є утвердження, що FCA вилучила кошти з криптовалютного гаманця, відкритого незаконно на ім’я жертви.
Ще один поширений спосіб полягає у намаганні обманути жертв кредитних афер, стверджуючи, що FCA може допомогти відшкодувати втрачені кошти. Потім їх переконують передати додаткові гроші.
Окремий тренд включає розсилку електронних листів, в яких споживачам повідомляється, що їх кредитори подали позов до окружного суду і що вони мають сплатити FCA борг.
Стів Сміт, спільний виконавчий директор з дотримання законодавства та нагляду за ринками FCA, зазначив: “Аферисти не знають жодних меж. Вони намагаються викрасти гроші у невинних жертв, видаючи себе за FCA. Ми ніколи не попросимо вас переказати гроші на наш рахунок або надати конфіденційну банківську інформацію, таку як ПІН-коди та паролі. Якщо виникають сумніви, завжди перевіряйте цю інформацію.”