
Банк Нью-Йорк Меллон надав десяткам штучних інтелектів статус “цифрових співробітників”, забезпечивши їх власними обліковими записами, а незабаром планує надати їм і електронні адреси.
Редакційна стаття
Цей контент був вибраний, створений та відредагований редакційною командою на основі його актуальності та інтересу для нашої спільноти.
Головна інформаційна директорка BNY, Лей-Енн Рассел, повідомила в інтерв’ю, що AI-центр банка створив дві моделі робочих служб: одну для виправлення коду та іншу для перевірки платіжних інструкцій.
Цифрові агенти мають прямих керівників і, оскільки вони отримали свої облікові записи для доступу до застосунків, як і їхні людські колеги, можуть працювати автономно. Кожен агент має чітко визначену команду, щоб уникнути доступу до надмірної інформації.
Банк планує надати цифровим співробітникам електронні адреси, а також можливий доступ до Microsoft Teams, щоб вони могли звертатися до своїх колег з питань. Крім того, банк має намір створювати агентів для виконання інших завдань, однак підкреслює, що продовжує наймати людей.