Вітчизняний контролер вважає, що Microsoft має змінити рекламу свого Copilot

Microsoft піддається критиці з боку контролюючого органу за рекламні заяви щодо продуктивності та заплутане використання бренду Copilot. Національна рекламна асоціація (NAD) провела огляд рекламних матеріалів Microsoft стосовно Copilot і рекомендувала компанії або змінити, або зовсім припинити заяви про продуктивність, а також більш чітко розкрити обмеження функції Business Chat.

Microsoft стверджує, що Copilot приносить вигоди в продуктивності та поверненні інвестицій для бізнесу, що впроваджує цього штучного помічника; зокрема, зазначається, що “67%, 70% та 75% користувачів відзначають, що стали більш продуктивними” після використання Copilot. “NAD зазначила, що, хоча дослідження демонструє враження про продуктивність, воно не виступає належною основою для об’єктивної заяви,” йдеться в огляді. “Отже, NAD рекомендує припинити або змінити цю заяву, щоб розкрити її основу.”

Крім рекомендованих змін у рекламі щодо продуктивності, NAD також висловила думку, що користувачі Copilot можуть бути заплутані широким використанням бренду Copilot в різних продуктах, включаючи Business Chat. “NAD дійшла висновку, що в контексті заяв та загального використання опису продукту як ‘Copilot’, споживачі можуть не розуміти відмінностей”. NAD рекомендує Microsoft “змінити свою рекламу, щоб чітко і помітно розкрити будь-які суттєві обмеження, пов’язані з тим, як Business Chat допомагає користувачам.”

Microsoft вже кілька років стикається з проблемами брендингу для Copilot. Раніше цього року компанія перезапустила Copilot для бізнесу з безкоштовним чатом на основі штучного інтелекту і агентами з оплатою за фактом, щоб спростити проблеми з брендингом. Microsoft 365 Copilot Chat, як його зараз називають, спочатку був Bing Chat Enterprise, але згодом компанія знову перейменувала його на просто Copilot. На фоні всіх цих змін, Business Chat — який спочатку був чат-ботом у Teams — тепер називається Business Chat для Microsoft 365 Copilot.

Microsoft заявляє, що не погоджується з висновками NAD, але “слідуватиме рекомендаціям NAD щодо уточнення своїх заяв”. Сподіваємося, що це означає, що бренд Copilot стане більш зрозумілим у майбутньому.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Anker відкликає ще п’ять акумуляторних станцій через ризик виникнення вогню

    Anker відзвав кілька моделей акумуляторних станцій через ризик перегріву Anker оголосив про другий відзив продуктів цього місяця, попереджаючи користувачів про необхідність терміново зупинити використання п’яти додаткових моделей акумуляторів через можливість…

    Райан Гослінг не є астронавтом у першому тизері “Проекту Хейл Мері

    Після успішного виходу фільму 2015 року Марсіанин, кіностудія Amazon MGM представила перший трейлер до Проекту Хейл Мері, створеного за мотивами ще одного бестселера енджі Віра. У головній ролі з’явиться Райан…

    You Missed

    Nothing Phone (3) отримав акумулятор на 5,500мАг в Індії

    Nothing Phone (3) отримав акумулятор на 5,500мАг в Індії

    Національний проект залучає Microsoft та Accenture для кібербезпеки на базі штучного інтелекту

    Національний проект залучає Microsoft та Accenture для кібербезпеки на базі штучного інтелекту

    Запис змін #9: Xbox представляє свої перші портативні консолі, влада Гонконгу забороняє відеогру, та великі сподівання на Big Walk

    Запис змін #9: Xbox представляє свої перші портативні консолі, влада Гонконгу забороняє відеогру, та великі сподівання на Big Walk

    Anker відкликає ще п’ять акумуляторних станцій через ризик виникнення вогню

    Anker відкликає ще п’ять акумуляторних станцій через ризик виникнення вогню