
«Інтерфейс Glyph — це не просто жарт», — заявив засновник і CEO компанії Nothing Карл Пей під час презентації нового смартфона Nothing Phone 3, одразу ж згадавши про можливість грати в «крутити пляшку» на задній панелі пристрою.
Це трохи суперечливе повідомлення, але, як виправдання, Nothing на ділі продемонструвало, що не зробило жодних помилок в інших аспектах. Нас повідомили, що Phone 3 — це перший «справжній флагман» компанії, і Nothing намагається підкреслити цей момент: флагманський чіп, флагманська камера, флагманська ціна. Насправді, це настільки флагманський смартфон, що компанія готується до справжнього запуску в США — вперше з моменту випуску Phone 2 в 2023 році, що, за словами Пея, є логічним кроком для «преміальних» моделей компанії.
З ціною в 799 доларів, Phone 3 позиціонується на рівні iPhone 16, Galaxy S25 та Pixel 9, адже Nothing однозначно виходить з середнього сегменту. Пей зазначає, що компанія готова «конкурувати з продуктами в цьому ціновому діапазоні». Попереднє замовлення стартує 4 липня, а загальний продаж розпочнеться 15 липня на онлайн-магазині Nothing та Amazon у США. Телефон повністю сумісний з T-Mobile та AT&T, а з підтримкою 5G від Verizon є деякі обмеження.
Цей телефон є найдорожчим у портфелі Nothing, але його характеристики мають відповідати такій ціні. Процесор Snapdragon 8S Gen 4 не є найпотужнішим на ринку, проте його продуктивності має вистачити для всіх, окрім найбільш вимогливих мобільних ігор, особливо в парі з до 16 ГБ оперативної пам’яті. Обсяг пам’яті починається з 256 ГБ, а за додаткові 100 доларів можна отримати 512 ГБ.
Phone 3 використовує акумулятор на основі кремнієво-борового сплаву, що є відносно новою технологією, яка дозволяє більше вміщувати потужні батареї у компактні телефони. Це забезпечує щедру ємність 5,150 мАг, разом із зарядкою через кабель на 65 Вт та бездротовою на 15 Вт. OLED-екран діагоналлю 6.67 дюйма є більш ніж удвічі яскравішим, ніж у Phone 2, а рейтинг водо- та пилезахисту IP68 також вперше для Nothing. Всі чотири камери — три на задньому боці та одна на фронті — мають 50 мегапікселів, хоча поки що важко оцінити їхню якість, поки Phone 3 не протестується належним чином. Обробка зображень у Nothing раніше дещо відставала від конкурентів, тому це один з аспектів, за яким варто слідкувати.
Усе вище зазначене відповідає характеристикам інших флагманських смартфонів, але що робить Phone 3 унікальним? Ось де в пригоді стає новий, безглуздий дизайн Glyph. Хоча попередні моделі Nothing мали різноманітні світлодіодні смужки, що можуть світитися та мигтіти у кастомізованих малюнках для сповіщень та рингтонів, їм на зміну прийшов невеликий світлодіодний матричний дисплей у одному куточку задньої панелі.
Матричний дисплей Glyph одразу ж менш вражаючий, ніж дизайни старіших моделей, і менш унікальний — наприклад, Asus вже багато років використовує подібні елементи у своїх ігрових телефонах ROG. Пей пояснює, що перевага у тому, що кастомізовані сповіщення можуть бути «набагато більш миттєвими», з легкими для розпізнавання зображеннями або смайликами, прив’язаними до певних додатків та контактів, замість абстрактних анімацій, які можуть бути важкими для швидкого сприйняття.
Крім того, існують ігри, зосереджені на Glyph, офіційно названі Glyph Toys, які розроблені для додання розваги, яка «суттєво бракує у цій сфері». Phone 3 запускається з іграми на зразок «крутити пляшку», «камінь, ножиці, папір», а також більш функціональними, такими як секундомір і індикатор батареї, які можна перемикати за допомогою тактильної кнопки, прихованої серед багатьох форм на напівпрозорій задній панелі. Пей пропонує використовувати гру «крутити пляшку» для визначення, як розділити рахунок під час вечері, що виглядає як жарт, який добре сприймається під час презентації, але не має сенсу при більш детальному розгляді.
Пей підкреслює, що Nothing продовжить вдосконалювати матрицю Glyph. Він називає можливість «розширення» найцікавішою частиною нового дизайну, відзначаючи вже розроблені Glyph Toys на основі ідей з «спільноти» шанувальників компанії, такі як «магічний восьмикутник». «Я думаю, що вони можуть вигадати якісь нові варіанти використання, про які ми навіть не подумали», — говорить Пей.
Phone 3 також повертає Essential Key, бічну кнопку, яка з’явилася в Phone 3A та 3A Pro раніше цього року. Вона підлягає налаштуванню, але за замовчуванням відкриває Essential Space, додаток, що працює на штучному інтелекті, який зберігає та аналізує скріншоти для надання нагадувань про події або подорожі. Новинка цього телефону — можливість транскрибувати та підсумовувати аудіо зустрічей, а також універсальний рядок пошуку, що може знаходити все — від контактів до фотографій, та відповідати на базові запитання.
Phone 3 є великим кроком для Nothing. Це перший вихід компанії на ринок флагманських смартфонів, а також перша спроба повернутися в США за два роки, тому, мабуть, не дивно, що новий дизайн Glyph трохи консервативніший, ніж ми звикли. Проте прагнення Nothing бути обережними призвело до створення сміливішого та більш суперечливого телефону, ніж будь-які пропозиції Samsung чи Apple за останні роки — просто не називайте це вигадкою.
AMC попереджає глядачів про очікування “25-30 хвилин” реклами
AMC Theatres спростить глядачам можливість дізнатися, коли точно розпочинається сеанс фільму, щоб уникнути довгих рекламних блоків. На сайті AMC при покупці квитків з’являється нове оголошення, що попереджає: «фільми починаються через…
Grammarly прагне стати «платформою продуктивності на основі ШІ»
Grammarly продовжує розширювати свої горизонти, ставши лідером у використанні електронної пошти серед професіоналів. Компанія повідомляє, що її штучний інтелект допомагає редагувати понад 50 мільйонів електронних листів щотижня, що свідчить про…