
Google впроваджує резюме, створені штучним інтелектом, безпосередньо у Discover, персоналізовану новинну стрічку в додатку Google Search. Згідно з повідомленнями, деякі користувачі в США на iOS та Android бачать картики Discover, які пропонують нові резюме замість заголовка та логотипу одного видавця, подібно до того, як з’являються огляди AI на початку результатів пошуку. Це далі ускладнює ідентифікацію джерел новин в умовах, коли трафік на сайти видавців зменшується.
Резюме, створені штучним інтелектом, в Discover відображають накладені іконки в верхньому лівому куті, які вказують на кількість обраних статей. При натисканні на іконки відкривається додаткова інформація з усіма статтями, що сприяли створенню резюме. Користувачі отримують короткий трирядковий огляд, перш ніж натиснути «Дивитися більше», щоб розширити резюме. Під текстом розміщено помітне попередження про те, що резюме генеруються за допомогою штучного інтелекту, що “може допускати помилки.”
Ця функція, схоже, розроблялася вже деякий час. Спеціаліст із пошуку помилок Google AndellDam виявив, що тестування карток, подібних до отриманих з оглядів AI, проходило на Google Discover у червні. Представник Google підтвердив, що це не тест, а запуск функції в США на iOS та Android. Google зазначив, що функція буде зосереджена на популярних темах у сфері способу життя, таких як спорт і розваги, і має на меті полегшити користувачам вибір сторінок, які вони хочуть відвідати.