
Apple інвестувала чимало коштів у створення фільму про Формулу 1, де головну роль виконує Бред Пітт, і прагне, щоб її споживачі про це знали. Сьогодні багато користувачів, зокрема і співробітники деяких медіа, помітили незвичне сповіщення в Apple Wallet, яке одночасно є рекламою та промоцією фільму.
Сповіщення закликає користувачів заощадити на покупці квитків у кіно через Fandango, пропонуючи промокод: «Зекономте на 2+ квитках до фільму F1 з APPLEPAYTEN. Дійсно до 29 червня. До закінчення запасів. Діють умови». Виглядає так, що Apple намагається залучити користувачів до перегляду фільму в перший вікенд його показу, пропонуючи вигідну угоду.
Варто зазначити, що багато одержувачів сповіщення розцінили його як неприємний сюрприз, як повідомляли деякі медіа. Користувачі порівнюють цю ситуацію з відомим скандалом Apple, пов’язаним із групою U2 у 2014 році, коли компанія безкоштовно розповсюдила новий альбом групи для понад 500 мільйонів користувачів iTunes, не надавши можливості видалити його. Ця рекламна помилка обійшлася Apple більш ніж у 100 мільйонів доларів. Пізніше компанія випустила інструмент, що дозволяв видалити альбом із бібліотеки. У недавньому минулому Apple також надсилала небажані сповіщення для реклами програми «Carpool Karaoke», одного з перших успіхів Apple TV Plus.
Незалежно від якості фільму або ставлення до сповіщень, які можуть здаватися і вигідними пропозиціями, і рекламою, це виглядає досить нав’язливо. Реклама продовжує залишатися не найсильнішою стороною Apple у 2025 році. Наразі медіа звернулася до Apple, щоб дізнатися більше про це сповіщення, і ми оновимо публікацію, якщо отримаємо відповідь.