Samsung прагнує до інновацій та підвищення вартості своїх продукції для споживачів побутової техніки. У рамках цих зусиль компанія запускає пілотну програму, яка передбачає пропозицію акцій і вибіркову рекламу на певних моделях холодильників Samsung Family Hub у США.
Деталі програми
Участь в цій пілотній програмі включає оновлення програмного забезпечення через мережу (OTN) для холодильників Family Hub у США з новими Умовами обслуговування та Політикою конфіденційності. Реклама буде показуватись на екранах заставки холодильників Family Hub, які з’являються, коли основний екран у режимі бездіяльності. Формат реклами може змінюватись в залежності від можливостей персоналізації екрана заставки Family Hub, а реклама не буде відображатися, якщо на екрані режим Арт або альбоми з фотографіями.
Рекламу можна закрити на екранах заставки, де вона показується, що означає, що певні оголошення більше не з’являться протягом періоду кампанії.






