Дослідження виявило, що більшість розмов у ChatGPT не пов’язані з роботою. У червні 2025 року 73% повідомлень у ChatGPT стосувалися особистих питань, що значно зросло з 53% за рік до цього, згідно з 62-сторінковим звітом.
Молодь залишається основними користувачами ChatGPT, обоє становлять 46% повідомлень у базі даних OpenAI.
Дослідження та отримання порад домінують у спілкуванні. Приблизно половина повідомлень стосується запитів по порадам або інформації, тоді як близько третини запитують ChatGPT виконати конкретне завдання.
Більшість людей використовують ChatGPT для написання текстів, отримання практичних порад або пошуку інформації. В написанні текстівChatGPT займає перше місце на роботі, становлячи 40% усіх чатів, проте у розмовах на особисті теми воно опустилося на третє місце.
Гендерний розрив також зменшився. Хоча раніше домінували чоловіки, тепер, здається, невелика більшість користувачів — жінки. Згідно з інформацією в звіті, 52% користувачів мають зазвичай жіночі імена, порівняно з 37% у січні 2024 року.
Існують також відмінності в тому, як чоловіки і жінки користуються ChatGPT. Користувачі з жіночими іменами більше схильні використовувати програму для написання та отримання практичних порад, тоді як ті, хто має чоловічі імена, частіше звертаються за інформацією, технічною допомогою або використовують її для мультимедіа.






