Нові інструменти ШІ на YouTube підтримують творців у задоволенні потреб глядачів

Впливові особи та контент-креатори виконують безліч завдань, крім своїх публічних образів. Навіть ті, хто має значний успіх, часто самостійно займаються модерацією контенту, монтажем відео, фотографією, стратегічним супроводженням у соціальних мережах, написанням сценаріїв і генерацією ідей. А що, якби вони могли делегувати частину цієї роботи штучному інтелекту? Що, якби саме соціальні мережі надавали їм інструменти для цього?

На заході “Made on YouTube”, який відбувся в Нью-Йорку, компанія представила багато нових функцій штучного інтелекту, спрямованих на підтримку контент-креаторів, зосереджених на закадровій роботі над відео. На відміну від попередніх інструментів — таких, як генератор фонової музики або інструменти для створення AI-фотографій і відео — нові функції здебільшого стосуються стратегії контенту та обіцяють допомогти авторам залучати нові аудиторії та більш ефективно взаємодіяти з існуючими підписниками.

Нові інструменти оптимізації

Серед нових інструментів є Ask Studio — чат-бот, за допомогою якого автори можуть ставити запитання про аналітику їх вмісту. Амджад Ханіф, віце-президент управління продуктами, описує його як “творчого партнера”: як аудиторія реагує на відео? Які моменти є найбільш захоплюючими? Інструмент збирає дані з усього каналу YouTube, включаючи довгі відео та Shorts — фактично це швидший і більш прямий аналітичний інструмент, інтегрований у платформу. Автори можуть просити інструмент підсумовувати коментарі, аналізувати настрій глядачів і давати пропозиції на основі даних: якщо YouTube помітить зниження переглядів у певній частині, Ask Studio запропонує оптимізувати цю ділянку відео наступного разу. Також автори можуть запитувати “ідеї для відео з коментарів до мого останнього відео” та шукати пропозиції щодо заголовків. Наразі інструмент не може порівнювати один канал з іншим (запити на кшталт “Які відео моїх конкурентів мають успіх?”).

Також запускається нова функція A/B тестування ескізів і заголовків, яка є покращенням попередньої версії тестування ескізів. Завдяки оновленню автори можуть поєднувати зображення ескізів і заголовки, щоб провести тести на ефективність; “переможцем” буде комбінація з найвищим часом перегляду.

“Незалежно від якості відео, ескіз і заголовок – це те, що привертає увагу глядачів і заохочує їх перевірити, чи дійсно відео варте перегляду. Це, напевно, найважливіший аспект”, — зазначила Ешлі Александер, блогерка в сфері стилю життя, яка отримала доступ до нових функцій раніше. Александер розповідає, що використовує функцію тестування ескізів для кожного відео і вже почала інтегрувати новий інструмент A/B тестування ескізів і заголовків у свою роботу.

Доступ нових інструментів, що допомагають авторам оптимізувати контент під алгоритми YouTube, є значним кроком вперед. Протягом багатьох років контент-креатори самі проводили експерименти, щоб визначити, що найкраще працює для кожної соціальної мережі: як написати найпривабливіший заголовок чи чи має бути рот відкритим або закритим на ескізі. Це були експерименти, що вимагали часу, а не завжди призводили до результатів. Тепер деякі платформи безпосередньо підказують авторам, що публікувати і як — TikTok радить творцям про трендові теми та те, що їх підписники шукають у додатку, з явними вказівками, що варто створювати відео у відповідь на ці запити. Це має подвійний ефект: це спосіб для YouTube та інших платформ більш прямо контролювати те, що створюють автори. “Оптимізація” контенту вигідна як авторам, так і самому YouTube — обом сторонам цікаво, щоб глядачі більше часу проводили на платформі, переглядаючи їхні відео.

YouTube також розширює деякі інструменти для користувачів, наприклад, дублювання. Раніше авторам був доступний інструмент авто-дублювання — тепер ця функція також синхронізує рухи губ авторів з озвученням на іншій мові. Відео, яке використовує функцію авто-дублювання YouTube, матиме значок під заголовком і в описі відео, що указує на автопереклад. Автори не зможуть коригувати або змінювати неправильно перекладені частини після завантаження.

Окрім цього, автори матимуть можливість додавати кілька співпрацівників до одного відео — фактично, це функція крос-постингу. Кожен співпрацівник зможе бачити показники ефективності відео.

Упровадження штучного інтелекту в інфлюенсерство та створення контенту триває вже досить давно і охоплює різні галузі: автори контенту для дорослих використовують чат-боти для взаємодії з платними клієнтами, а платформи заохочують рекламодавців до використання моделей, створених штучним інтелектом, для продажу продукції. Коли YouTube нещодавно оновив правила монетизації, багато авторів усвідомили, що політика “неавтентичного контенту” спрямована на AI-відео масового виробництва. Деякі автори висловлювали занепокоєння щодо того, що саме може вважатися “неавтентичним”, як YouTube відстежуватиме контент і на основі чого вирішуватиме, що слід демонетизувати.

Існує безліч прикладів, коли онлайн-спільноти намагаються адаптуватися до напливу контенту, створеного AI, — але чи це важливо, якщо це відбувається за лаштунками? Чи цікаво глядачам, чи використовує їхній улюблений YouTuber штучний інтелект для генерації ідей для відео, як това рекомендує платформа? І якщо всі оптимізовані під алгоритми YouTube та покладаються на ті ж інструменти, чи справді хтось з них оптимізується? Хто виграє, коли всі використовують однакові інструменти, щоб створити ідеальні теми та сценарії для відео?

Автори, такі як Александер, стверджують, що ці функції — це вихідна точка, а не обманний код: ідеї, генеровані штучним інтелектом, — це хороша основа для початку, але вважають, що зрештою вони найкраще знають свою аудиторію. Для багатьох контент-креаторів їхні глядачі цінують їх як особистостей, які ухвалюють унікальні творчі рішення, а не просто виконують те, що пропонує чат-бот — ця взаємодія є тим, що штучний інтелект не може відтворити.

  • Демченко Галина

    Related Posts

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Компанія, що займається веб-пошуком на базі штучного інтелекту, Perplexity, знову зіткнулася з позовом, цього разу від Encyclopedia Britannica та Merriam-Webster через порушення авторських прав та торгових марок. Britannica, яка є…

    Ілон Маск намагається приглушити голоси працівників Microsoft, які критикують Чарлі Кірка

    Ілон Маск закликає генерального директора Microsoft Сатіа Наделлу звернути увагу на працівників Blizzard, які критикували Чарлі Кірка після його смерті. Пост Маска містить цитату з обговорення на X, у якому…

    You Missed

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Енциклопедія Британіка та Merriam-Webster подають до суду на компанію Perplexity, що займається штучним інтелектом у пошуку

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Гру Assassin’s Creed скасували, щоб уникнути расистських негативних реакцій

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Qualcomm придбала Arduino, представить Arduino Uno Q та Arduino App Lab

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Розумно запустити туристичну картку в Індії

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Незрозуміла нова назва Fire TV Stick 4K від Amazon

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365

    Microsoft не отримала штраф від ЄС за об’єднання Teams з Office 365