
У зв’язку з тим, що ви могли вже почути від Мерка, наприкінці цього року наша компанія перейменується: MS NOW, що розшифровується як Мій Джерело для Новин, Думок і Світу.
Цей новий бренд підкреслює нашу мету: бути місцем для оперативних новин та найкращої журналістики думки, заснованої на точних та перевірених фактах.
Розумію, що це оголошення викликатиме запитання, і хочу зазначити, що для багатьох з вас, хто працює тут роками або десятиліттями, важко уявити мережу під іншим ім’ям. Це рішення не було ухвалене швидко або без серйозних дискусій.
Протягом останніх восьми місяців ми віддалялися від NBC News і прагнули до незалежності під маркою VERSANT. Ми найняли десятки висококласних репортерів та керівників редакцій та продовжуємо шукати майже 100 нових фахівців для нашої нової та гнучкої організації. Ми активно вдосконалюємо наші нелінійні продукти, досягнувши швидкого успіху на YouTube, TikTok, у сфері аудіо, цифрових технологій, на живих подіях та інше – при цьому активно розвиваючи продукт для споживачів.
У цей період переходу компанія NBCUniversal прийняла рішення, що наш бренд потребує нової, окремої ідентичності. Це рішення тепер дозволяє нам встановити власний курс і стверджувати нашу незалежність, поки ми продовжуємо створювати сучасну новинну агенцію.
Наше майбутнє успіху не пов’язане з залишанням у сім’ї NBC і використанням павича як частини нашої ідентичності. Хоча наше ім’я зміниться, наша сутність і те, чим ми займаємося, залишаться незмінними. Наша відданість роботі та аудиторії не відступить від того, що обіцяв бренд протягом останніх трьох десятиліть.
У зв’язку з перезапуском бренду ми плануємо значні інвестиції в широкомасштабну маркетингову кампанію, яка не має аналогів у нашій недавній історії. Вже ведеться підготовка до загальної зустрічі співробітників на наступному тижні, де я поділюся додатковою інформацією – більш детально новини скоро.
До цього часу мільйони людей покладаються на нас і чекають, що ми продовжимо робити те, що вміємо найкраще. Як я вже казала в перший день, наша найважливіша задача – бути на зв’язку з нашою аудиторією, спільнотою, яка потребує нас більше, ніж будь-коли.
Ребекка